METAL!!!!!!
hiphop, är bajs!!!!
marlyn manson
slipknot
courtney love
nirvana
murderdolls
bob hund
doktor kosmos
black sabbath
misfits
med mera!
MAHA!! :gitarr:
METAL!!!!!!
hiphop, är bajs!!!!
marlyn manson
slipknot
courtney love
nirvana
murderdolls
bob hund
doktor kosmos
black sabbath
misfits
med mera!
MAHA!! :gitarr:
stackars barn!!!jag tycker om Eminem!
EMINEM!EMINEM!EMINEM!
:blink:
EMINEM SUGER!!!!!!
dubbelpost....
jag vet inte om metal är sååå bra
dt är inte så mycket till musik eller hur jag nu ska säga
bram-bram på gitarren och bonka bonka på trummorna....
Lyssna på Napalm Death..Då vet du va Death Metal e iaf. B)
alla har sin egen smak...
O ja e en av dom.. :P
All musik är typ bra. I stort sett. Förutom skiten som kallas Britney o.s.v., och all j*vla gangsta-rap där alla låtar låter likadant, i stort sett. Hiphop är okej att lyssna på.
Fast alla sorters rock är ju ändå bäst :)
Just nu har jag fastnat för Elvis Costello - Watching the detectives.
Min musiksmak är alla slags rock, fast så fins det ju bra musik av andra slag också.
Det jag inte gillar är Gangsta rap, Britney-Spears-och-allt-i-hennes-like, Dansband och alla dessa pojband, tex. Westlife.
Ja e mer metal inriktad..Marilyn Manson o sånt där.. :D
alla dessa pojkband o solo killar e böööögaR!!!Rap o hiphop e d sämsta ja vet!Min musiksmak är alla slags rock, fast så fins det ju bra musik av andra slag också.
Det jag inte gillar är Gangsta rap, Britney-Spears-och-allt-i-hennes-like, Dansband och alla dessa pojband, tex. Westlife.
Britta e sååååå sämst! fast när man säger usher så kanske d kan bli ett litet undantag... MEN EMINEM SUGER!!! :angry:
HåRdRoCk o punk e ju bäst! the misfits e nog d bästa punk bandet men 2:a kommer blink o sum 41!! :rolleyes:
Dom bästa hårdrocks banden e ju Guns n' Roses o Aerosmith o Europe o Iron maiden o Five for fiighting! B)
där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade)
Orca killen..Studera pojk bandens musik videor så förstår du..
mm, det undrar ja med?? bara för att dom gillar att dannsa behöver dom inte vara bögar!!där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade)
ni ska inte ha så mycket fördomar!!! <_<
Dom bästa hårdrocks banden e ju Guns n' Roses o Aerosmith o Europe o Iron maiden o Five for fiighting!
Byt ut Europe mot Metallica ;)
jag har inte fördomar men dt är asmånga bögar bland kända artister....
jag gillar väll typ hårdrock eller nått i den stilen.
favvo är väll Backyard Babies
Jag älskar NIGHTWISH
snacka inte skit om rockband(hårdrocksband) :angry:där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade)
och ja pojkband som t.ex. westlife , backstreetsboys , usher och fler är böger det ser man på dom...
jag gillar R&B och Reggae äger.
där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade) ;)(toxic avenger @ 22/09-2004 14:46:38)där sa du ett sant ord...varför är alla artister (män) bögar (dom i rockbander ej inräknade)
snacka inte skit om rockband(hårdrocksband) :angry:
och ja pojkband som t.ex. westlife , backstreetsboys , usher och fler är böger det ser man på dom...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in