alla gubbar har ju en egen attack men hur gör man det??
som baby luigi och baby mario kan slänga en står kulla...
hur gör man det???
alla gubbar har ju en egen attack men hur gör man det??
som baby luigi och baby mario kan slänga en står kulla...
hur gör man det???
alltså när man tar sånna frågetecken, då får man ju skjut vapen. Så ibland kommer special attacken där
fattar du vad jag menar?
du gör inte den du har den asso du kan t.e.x få ett rött skall eller ett grönt eller svamparna du har exact lika stor chanche att få din spesial som att få röda svampar så om du e baby mario och baby luigi kan du bara få deras special och vidare men det e svårt att förklara men du har den bland alla atacker du kan få när du tar en låda
Ok!
jag fattar
King Boo och Petey Piranha har allas special utom vilkens? Jag tror Toad och Toadette har den enda ensamma specialen. De är ju extra-gubbar.
jag undrar varför boo inte har osynlighets specialen, den som finns i N64 versionen
Han har inte den därför att han har tillgång till alla andras specialer!!
ja det vet jag om, jag har klarat spelet, men jag tycket att han BORDE ha den...
mm det tycker jag me men asso det blir ju ändå ingen skillnad man ser ju på kartan och om man skuter sså blir det ej någon skillnad
om man e King boo och en annan så spelar det ej nån roll för man hade ju sett den andra gubben..!
det har du fulständigt rätt i men då borde ju båda bli onsynliga
Jo det bär jau bra. Men Boo´s osynlig het tar fiendens sak plus att man blir osynlig och det bästa är att man klarar sig från blixtar, alltså oskadlig!det har du fulständigt rätt i men då borde ju båda bli onsynliga
har precis fått det
kan man få toad å de andra från N64 :?: undrar bara så bli inte arga
man kan i allafall var mario....och peach och daisy
man kan i allafall var mario....och peach och daisy...de sitter på samma bil... ?=
Man får välja själv vilken bil eller kart de ska sitta i.man kan i allafall var mario....och peach och daisy...de sitter på samma bil... ?=
jo men de är under varandra...jag råkade skriva fel...det skulle stå att de har "Samma" bil...
ja man kan få toad och tedelette (inte säker på hur det stavas) och man kan få king boo och petty piranhahar precis fått detkan man få toad å de andra från N64 :?: undrar bara så bli inte arga
hur får man dom???måste man klara alla cuper??
Ja det måste man.. och efter det ska man få en Svårhetsgrad som heter Mirror. Då ska du klara Star Cup på Mirror.hur får man dom???måste man klara alla cuper??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in