💬
Logga in
Fuska.se

Massakern

78 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

man kan ju klona

Du är så j*vla korkad. Tänk om du skulle ha gått i den där skolan. Jag säger det igen, du är den mest korkade jag nånsin har skrivit med på Internet.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22

Sorry för dubbelpost.. Forumet cpade nånting om att jag inte fick skriva på 30 sekunder och då trodde jag att posten inte hade kommit fram, fast den hade det.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
(Raistlin @ 06/09-2004 12:46:17)

man kan ju klona

Du är så j*vla korkad. Tänk om du skulle ha gått i den där skolan. Jag säger det igen, du är den mest korkade jag nånsin har skrivit med på Internet.

vaffö ska jag det?
Nivå 6 · Fuskare

Jag tror inte du är så morbid som du är nu på riktigt :angry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

vad är morbid?

Nivå 6 · Fuskare

Man är morbid om man saknar känslor.

Nivå 11 · Veteranfuskare

vilka känslor?

Nivå 6 · Fuskare

Um :blink: ...

Back on topic.

Nivå 7 · Fuskare

0013, FATTA för f*n!

dom har DÖDAT människor! dom han gått så lågt och DÖDAT barn! Den fick ju för f*n inte ens dricka vatten! dom drack sitt eget PISS ur skorna!

Dom mäniskorna kommer inte till baka..dom är DÖDA! <_<

Fatta din korkade sate!

[EDIT]: Jag kanske tog i lite mycket men jag blir förbannad när man är så okänslig!

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

men de tär ju likadant med vuxna

Nivå 7 · Fuskare

jo, men tror du dom barnen som överlevde kommer att bli normala igen? dom kommer få men för resten av livet..

Nivå 11 · Veteranfuskare

Men asså barn är så bortskämda nu för tiden. t.o.m. dom där i Fattiga länder... Så nu förstår jag...

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #33

När du skriver så där låter du som om du var en liten snobbig plutt som som går på privatskola och får det han pekar på.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej jag köper allt jag vill ha själv... Utom kläder...

7 Sep 2004
Nivå 6 · Fuskare

0013, ge dig. Här har skett en tragedi, människor har dött.

Och inte bara vuxna, utan också barn. Det låter på dig som om du inte bryr dig överhuvud taget.

Varför är det värre med barn, kan du ge någon vettig anledning till att barnen ska råka ut för något sådant? Nog för att de vuxna inte förtjänade det, men barnen var helt oskyldiga.

Vuxna kanske inte har rent mjöl i påsen, men vad i hela världen hade barnen gjort för fel?

Kan du svara på det?

Det finns faktiskt människor som sörjer det här.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Därför att kanske så är teroristerna barnhatare

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #37

Så barnen förtjänade att bli massakrerade bara för att terroristerna var barnhatare?!

Femåring!

Nivå 11 · Veteranfuskare

kanske när nån tjejensk gicl för bi den skola så sa dom fula ord till han o.s.v.

8 Sep 2004
Nivå 7 · Fuskare

men nu får du väl ge dej!

MÄNNISKOR HAR DÖTT!!!

VAFAN SKULLE DU TYCKA DET ÄR ROLIGT OM DIN MORSA ELLER FARSA SKULLE HA BLIVIT TILLFÅNGATAGNA OCH DÖDADE?!?!

Nivå 0 · Nykomling

f*n va synd att inte alla barnen dog ändå. Skulle va skönt å se bilder på dem när dem ligger ner.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in