Tycker det är dåligt att dom söger at USA tog fläst GUld,
i sånt fall skule vi kunna säga att EU tog fläst guld, Usa borde itne räknas som 1 land, i antal guld,
Vad tycker ni?
Tycker det är dåligt att dom söger at USA tog fläst GUld,
i sånt fall skule vi kunna säga att EU tog fläst guld, Usa borde itne räknas som 1 land, i antal guld,
Vad tycker ni?
Det är ju ett eget land. :huh:
Så klart att det ska räknas så.
det där var det dummaste jag hört...Tycker det är dåligt att dom söger at USA tog fläst GUld,
Vad tycker ni?
Tycker inte jag, Det är ju uppdelat i olika stater, länderna har olika regler, Visserligen samma president, men ánnars är det som sverige å norge, (Nästan :P)
Lär dig lite saker.Tycker inte jag, Det är ju uppdelat i olika stater, länderna har olika regler, Visserligen samma president, men ánnars är det som sverige å norge, (Nästan :P)
Isåfall så borde inte USA eller Canada få vara med i hockeymästerskap t.ex. <_<
Du kan ingentting alls om geografi.
Det är ETT & SAMMA LAND.
Isåfall kan vi köra i hockey, fotboll m.m. i stil med TV-pucken.
Det ska naturligtvis gälla ALLA länder i HELA VÄRLDEN!
Förstår inte riktigt dina exempel, är itne så intreserad av hocky,fotbill, eller lagsport,
Men Du har nog rätt i alla fall, Fast jag tycker inte at dom borde skryta om att dom fick fläst Guld!!
USA mycket befolkning = Lättare att få guld
kina mer befolkning varför tog inte dom flest guld ehh :huh:
Jag tycker att Kina skulle ta fler!
USA behöver lära sig att förlora!
Men det handlar om hur många bra idrottsmän man har. :huh:
Jo, men USA har nästan aldrig förlorat medaljligan.
Det är nyttigt att förlora!
men dom har ju många bra iddrotareJo, men USA har nästan aldrig förlorat medaljligan.
Men varför inte skriva in och be de att skicka de 3 sämsta i varje gren istället för de 3 bästa? :huh:Jo, men USA har nästan aldrig förlorat medaljligan.
Det skulle ju vara uppskattat. :huh:
Bra idé :cool:
eller inte...
jag tror inte dom skulle gilla dt
förövrigt vad spelar dt för roll ifall usa tar flest guld eller leder medalj-ligan, ifall dom tror dom är bäst är dt okej för mej, så länge dom inte försöker övertyga mig om dt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in