Ja, tack så mycket då... :rolleyes:
Egna Spel
Game of the year (ja, det skulle heta så).
Inte direkt ett drömspel, men ett bra sätt för nintendo att lura till sig lite pengar.
Beskrivning: Du köper "Game of the year" och tänker "Wow, vilket coolt spel detta måste vara!", du kommer hem, slår på tv:n, stoppar i spelet och startar.
Spelet ser helt übermäktigt ut (på fodralet alltså), men när det sätter igång visar det sig att du åkt på en nit.
Skärmen är helt svart.
Många spel ser mäktiga ut på fodralet...Game of the year (ja, det skulle heta så).
Inte direkt ett drömspel, men ett bra sätt för nintendo att lura till sig lite pengar.
Beskrivning: Du köper "Game of the year" och tänker "Wow, vilket coolt spel detta måste vara!", du kommer hem, slår på tv:n, stoppar i spelet och startar.
Spelet ser helt übermäktigt ut (på fodralet alltså), men när det sätter igång visar det sig att du åkt på en nit.
Skärmen är helt svart.
Ett nytt Diablo är vad vi vill ha :evil:Något mer...nytt blizard spel!
Bra bild eller hur snake?Du ser vilka det är va?
Snake:Vi? tala för dig själv...
Jag talar för mig själv och alla anra Blizzard fans!
mwn den var fin snake eller hur?
Jag vill ha ett nytt Pikmin...
Ja, väldigt, det är väl Baal och Diablo, eller nåt?
waluigi and luigi..kul spel...
VA!?
Var det Waluigi och Luigi på bilden :blink:
Tror inte det...om det inte var en superavancerad illusionsbild...VA!?
Var det Waluigi och Luigi på bilden :blink:
nnnneejj!!bilden är dibbe och baal men jag tänkte på en uppföljare av mario and wario
Jag vet att det är de, jag drog bara ett skämt :lol:
Back on topic.
oki.
hmmm..mera drömspel..bingo!metroid:battle..ett realtidsstrategi spel imetroids universum.
Jättebra idé!
Du spelbara "lagen" kunde ju vara Human, Chozo och Parasites (metroids, X-parasiter etc.).
och space pirates,ing phazon enemy