Kan filer frå¨n minneskortet raderas om man drar ut minneskortet medans man spelar??
Min komis sa det...
Kan filer frå¨n minneskortet raderas om man drar ut minneskortet medans man spelar??
Min komis sa det...
Ja, hela Gamecube konsolen (och/eller spelet som sitter i) kan faktiskt få allvarliga skador.
E det sant???
Kan man inte kopiera typ en pokemon colesseum fil om man har 2 colesseum minneskort??
Ja, det är sant, har läst det i manualen.
Jag tror man kan göra som du sa.
Det är klart man kan...E det sant???
Kan man inte kopiera typ en pokemon colesseum fil om man har 2 colesseum minneskort??
det finns ju 2 minneskortplatser...
vill du kopiera ska du ju typ inte ha någon skiva i så kommer det upp någon meny, där kan du gå in till minneskorten och sedan kopiera din fil om det är det du vill.
Men det går inte med colesseum... <_<
Gör det inte :huh: ... Är du säker på att du har plats på minneskortet du ska föra över till?Men det går inte med colesseum... <_<
Det borde väl gå med alla spel...
man kan göra så lr hålla in a knappen när gc loggon kommer upvill du kopiera ska du ju typ inte ha någon skiva i så kommer det upp någon meny, där kan du gå in till minneskorten och sedan kopiera din fil om det är det du vill.
Min kompis, eller kompis o kompis..bekant kanske, han råkade ut för att plugga ut sitt minneskort när Gamecubet var igång. Hans Gamecube krasade och han fick lämna in sin garanti.
Oj, det var nära att min kompis gjorde det på en skit lång fil för han sa att man kunde koppla in ett annat minneskort under spelets gång och sedan spara, och han var tvärsäker... <_<
Tur att han inte gjorde det! :D
noob, han alltså
ungefär som killen som lånade ut sitt spel till en total främling
några tips:
läs instruktionboken
kolla att du har tillräckligt med lediga blocks på mc:et
maila nintendos support
jag kunde kopiera några zelda-filer från ett minneskort. Men inte colosseum-filen. zelda-filerna var på ett minneskort från game. och colosseum-filen på ett från nintendo. när jag köpte game-minneskortet så stod det att man kunde kopiera till ett annat minneskort. jag har en colosseum-fil på ett game-minneskort men jag har inte provat att kopiera från det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in