Vad är en g/s ball och var får man den i pokemon crystal????
Pokemon Crystal
man använder den får att få celebi
man får den från mystery gift man ska få 2 eon mail från mystery gift
sen ska man ge den till en tjej på pokemon centret i goldenrod fårst får man revive sen gs bollen sen ska man ge gs bollen te kurt sen får man en nyckel sen ska man gå till ilex forest shirne sen kommer celebi
Vem är Kurt?
Apricorn-killen...
han som gör bollar...
Kolla på den andra ämnet oxå e Gs ball!Där ha jag skrivit!Jag orka inte göra en gång te igen
gör det
tackar så mycket.man får den från mystery gift man ska få 2 eon mail från mystery gift
sen ska man ge den till en tjej på pokemon centret i goldenrod fårst får man revive sen gs bollen sen ska man ge gs bollen te kurt sen får man en nyckel sen ska man gå till ilex forest shirne sen kommer celebi
jag har ju försökt det och det funkar inte.(Atomic @ 04/10-2004 19:33:59)man får den från mystery gift man ska få 2 eon mail från mystery gift
tackar så mycket.
ma får bara revive eller liknande <_<
Det undrar jag med.
asså LÄS INNAN du postar ett inlägg <_<
Vad menar du med det du blir så sur. <_<
Man har bara tur om man får GS boll. Vissa får den på en gång andra efter 10:onde eon mailet.
Okej. :lol:
Varför blev du så sur No Fear? Han sa bara att han fick Revive och sånt :huh:asså LÄS INNAN du postar ett inlägg <_<
Du blir så sur för ingenting. :)
jag blir lite sne på toffe som inte läser inlägg innan han postar ett själv.
~BACK TO TOPIC~
Okej.jag blir lite sne på toffe som inte läser inlägg innan han postar ett själv.
~BACK TO TOPIC~
BACK TO TOP|C
JA nu slutar vi tjafsa och går till ämnet.
heter det inte GS boll?