Finn s det något rare candy fusk till colosseum och hur gör man det? :(
Pokemon Colosseum
NIX.INGET FSK I SPELET!
Går bara till RED Verison och Blue
Man måste köpa en Action Replay om man vill ha fusk,det har jag
jA DET GÅR ATT FUSKA KOLLA PÅ COLUSEUM FUSKEN PÅ SIDAN SÅ !
fuskan funkar inte har provat..jA DET GÅR ATT FUSKA KOLLA PÅ COLUSEUM FUSKEN PÅ SIDAN SÅ !
Man hittar mycket Rare vandy ;)
det går bara till cristall och sånt
Jag tror mdet var något typ fusk om man hade 3 time flute
jag fick med en fusk skiva när jag köpte tidningen cube, där kunde man få tusen master ball och hundra rare candy! :lol: ;)
NEJ du ljuger :gitarr:jag fick med en fusk skiva när jag köpte tidningen cube, där kunde man få tusen master ball och hundra rare candy! :lol: ;)
Nej det går till alla Spel i gameboy som Emerald fire red silver gold röd blå o.s.vGår bara till RED Verison och Blue
hon ljuger inte,jag har en AR enhet då kan man få så mycket..hon kanske fick en skiva,men hon måste ha enheten för att skicka över fusken på skivan till AR:en innan hon kan använda dom.(Ike @ 27/10-2004 20:11:33)jag fick med en fusk skiva när jag köpte tidningen cube, där kunde man få tusen master ball och hundra rare candy! :lol: ;)
NEJ du ljuger :gitarr:
HuH! jag ljuger inte och fusken funkar fast jag bara har en fusk skiva (det är ingen AR) :D
jag sa aldrig att du ljög <_<HuH! jag ljuger inte och fusken funkar fast jag bara har en fusk skiva (det är ingen AR) :D