💬
Logga in
Fuska.se

Simpsons

14 svar · startad

Trådstartare #1

Finns det nå bra Simpsons spel

Tycker du skapar lite onödigt många trådar,tror det finns 2 simsons spel till ps2!

Dom är väl bra beroende på vad man gillar!

HIT AND RUN verkar bäst. Men road rage verkar också bra.

13 Sep 2004

jag har både spelen: the simpsons road rage och hit and run, men om du tycker mer om taxi spel så ska du köpa crazy taxi än road rage, för dt e ett taxi spel fast mer galnare och roligt!(om man tycker om simpsons)

och hit and run e ju värt att köpa om du tycker om simpsons!

15 Sep 2004

köp hit and run i så fall men jag hade lite problem på sista uppraget av alla :rolleyes:

sista uppdraget e ju enkelt om man kan köra bra!

hit and run verkar bra

dt e dt!

man e med homer 2 gånger, lisa, bart, marge, apu!

okej e det som gta eller?

finns det hemsida på båda spelet??

tror inte det..

16 Sep 2004

okej e det som gta eller?

typ, fast dt e utan våld,vpen osv.
28 Jan 2005

ja . the simpsons hit & run det är ett spel som är likt GTA fast våldet och blodet är borta . du kan sno bilar , du kan sparkas och du kan spela som apu,lisa,bart,marge och homer. du gjör uppdrag , köper bilar och kör race. jag ger det 9 i betyg . grafik 9. ljud 10. spelkänsla 10 . hållbarhet 8. detta spel kostar 300-400 kr ungefär. mvh anton. :cool:

30 Jan 2005

Hit & Run äger

31 Jan 2005
↗ till inlägget

ja . the simpsons hit & run det är ett spel som är likt GTA fast våldet och blodet är borta . du kan sno bilar , du kan sparkas och du kan spela som apu,lisa,bart,marge och homer. du gjör uppdrag , köper bilar och kör race. jag ger det 9 i betyg . grafik 9. ljud 10. spelkänsla 10 . hållbarhet 8. detta spel kostar 300-400 kr ungefär. mvh anton. :cool:

Kanske ännu mindre, för det var länge sen det kom ut!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in