Finns det nå bra Simpsons spel
Simpsons
Tycker du skapar lite onödigt många trådar,tror det finns 2 simsons spel till ps2!
Dom är väl bra beroende på vad man gillar!
HIT AND RUN verkar bäst. Men road rage verkar också bra.
jag har både spelen: the simpsons road rage och hit and run, men om du tycker mer om taxi spel så ska du köpa crazy taxi än road rage, för dt e ett taxi spel fast mer galnare och roligt!(om man tycker om simpsons)
och hit and run e ju värt att köpa om du tycker om simpsons!
köp hit and run i så fall men jag hade lite problem på sista uppraget av alla :rolleyes:
sista uppdraget e ju enkelt om man kan köra bra!
hit and run verkar bra
dt e dt!
man e med homer 2 gånger, lisa, bart, marge, apu!
okej e det som gta eller?
finns det hemsida på båda spelet??
tror inte det..
typ, fast dt e utan våld,vpen osv.okej e det som gta eller?
ja . the simpsons hit & run det är ett spel som är likt GTA fast våldet och blodet är borta . du kan sno bilar , du kan sparkas och du kan spela som apu,lisa,bart,marge och homer. du gjör uppdrag , köper bilar och kör race. jag ger det 9 i betyg . grafik 9. ljud 10. spelkänsla 10 . hållbarhet 8. detta spel kostar 300-400 kr ungefär. mvh anton. :cool:
Hit & Run äger
↗ till inläggetja . the simpsons hit & run det är ett spel som är likt GTA fast våldet och blodet är borta . du kan sno bilar , du kan sparkas och du kan spela som apu,lisa,bart,marge och homer. du gjör uppdrag , köper bilar och kör race. jag ger det 9 i betyg . grafik 9. ljud 10. spelkänsla 10 . hållbarhet 8. detta spel kostar 300-400 kr ungefär. mvh anton. :cool:
Kanske ännu mindre, för det var länge sen det kom ut!