Själv tycker jag att serien äger!
Nån mer som kollar på den och vad tycker ni om den?
Själv tycker jag att serien äger!
Nån mer som kollar på den och vad tycker ni om den?
Har väl sett det några gånger. Tycker inte att det är såå bra.
Kollar INTE!
Jag har sett första andra och tredje säsongen och jag tycker att serien e jätte bra! men mer har jag inte sett av de andra säsongerna har jag bara sett några få avsnitt av och jag gillar inte Paige!!!! ;)
den serien suger.... <_<
har sett 3 avsnitt...
orka titta på när dom gör tokigheter... :P
nee gillar inte dåliga serier :P
dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit dålit!!! d e d mest larvigaste programm jag nånsin sett!!
Herr. Kaio: jag tror att alla fattar vad du tycker! <_<
Herr.Kaio om du nu ska klaga så kan du väl I ALLA FALL LÄRA DEJ STAVA!!! :angry:
det heter dåligt. förresten är serien ganska bra.. fast nu har den gått överstyr.. dom bara drar ut den. det borde komma ett avsnitt där ALLT sprängs i luften och alla dör :D
Såg på den förut..Men nu har jag tröttnat på den..
gillar man det okulta och inte är så hemma på ämnet så är det väl okej, men ur riktig okult syn så gör dom alla möjliga fel i serien!
annars så håller jag med larven 1 serien har gått överstyr... :P
SL2 är mycket bättre än Charmed(Förhäxad).
Vad är SL2???? :huh:
Simple Life 2
E inte de den där serien me Paris Hilton och hennes syster, den går väl inte att jämföra me Charmed! :lol:
Det handlar ju om tjejer iaf ;)
jo, men hur många serier gör inte det..
Har inte sett den men jag tycker att den verkar urlöjlig (men det är bara min åsikt, ta inte illa vid Slither) ;)
Bläääää!! Den sierien e verklegen dååålig!!
Vilken? Simpel life ir Charmed????
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in