💬
Logga in
Fuska.se

Dragonball Z Filmerna

59 svar · startad

och Det stora slaget följer inte heller original historien tror jag, för Radditz har ju egentligen långt hår

lol vad fånigt det där är inte radditz han ska inte heta det jag kom ihåg att jag såg en film på Dvd i london det var olika språk och både engelska och japanska kallade dem sayayinen turtle eller nåt sånt.

Ja, han är den legendariska SuperSayjajinen!

han var den förste sayayinen som lärde sig Super sayayin därför blev det en legend.och den var san.
(0012 @ 15/09-2004 14:32:45)

och Det stora slaget följer inte heller original historien tror jag, för Radditz har ju egentligen långt hår

lol vad fånigt det där är inte radditz han ska inte heta det jag kom ihåg att jag såg en film på Dvd i london det var olika språk och både engelska och japanska kallade dem sayayinen turtle eller nåt sånt.

Det är Turles!
Nivå 1 · Novis

goku_ssj har rätt han heter Turles :) Dom uttalar det bara snabbt...

Kan inte nån lägga in en bild på Brolly!

Nivå 1 · Novis

Det är svårt att hitta en bra bild men sök på Google :lol:

16 Sep 2004

Kan inte nån lägga in en bild på Brolly!

här har du en!

titta också in på dragonballz.com

där hittar du också ;)

Nivå 1 · Novis

Han är väl alltid i super sayan-jin level? :huh:

nä det är han inte!

tack för bilden! :cool:

17 Sep 2004

svenska rösten är bra!

engelskan suger

båda suger!(fast jag har inte hört svenskan)men jag vet att den svenska suger! :angry:
19 Sep 2004
Nivå 1 · Novis

Men jag har sett filmen med brolly och där är han hela tiden super sayan-jin :(

20 Sep 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker inte om Dragon Ball särskilt mycket, men jag tycker iallafall att den Japanska originalversionen är bäst.

När filmerna på svenska är slut kommer filmen igen men på japanska och textat! :cool:

du menar på engelska, på min omslag på det stora slaget

så står det japanskt tal men det är engelska och finskt text!

9 Oct 2004

Japanska e nog inte så enkelt att förstå... ;)

8 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Tja ! Jag har också tre av dragonball filmerna. Men i hotet från namek blir aldrig Goku Ssj. Då han blir ssj får han blont hår. VIlka filmer har ni `?

5 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

När filmerna på svenska är slut kommer filmen igen men på japanska och textat! :cool:

bra!
8 Apr 2005
Nivå 7 · Fuskare

ifal ni vill ha alla dragonball filmer som nånsin släppts så är det bara att söka på dragonball på www.webhallen.com

9 Apr 2005

Pocket böckerna är bättre än filmerna tycker jag

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in