lol vad fånigt det där är inte radditz han ska inte heta det jag kom ihåg att jag såg en film på Dvd i london det var olika språk och både engelska och japanska kallade dem sayayinen turtle eller nåt sånt.och Det stora slaget följer inte heller original historien tror jag, för Radditz har ju egentligen långt hår
Dragonball Z Filmerna
han var den förste sayayinen som lärde sig Super sayayin därför blev det en legend.och den var san.Ja, han är den legendariska SuperSayjajinen!
Det är Turles!(0012 @ 15/09-2004 14:32:45)och Det stora slaget följer inte heller original historien tror jag, för Radditz har ju egentligen långt hår
lol vad fånigt det där är inte radditz han ska inte heta det jag kom ihåg att jag såg en film på Dvd i london det var olika språk och både engelska och japanska kallade dem sayayinen turtle eller nåt sånt.
goku_ssj har rätt han heter Turles :) Dom uttalar det bara snabbt...
Kan inte nån lägga in en bild på Brolly!
Det är svårt att hitta en bra bild men sök på Google :lol:
här har du en!Kan inte nån lägga in en bild på Brolly!
titta också in på dragonballz.com
där hittar du också ;)
Han är väl alltid i super sayan-jin level? :huh:
nä det är han inte!
tack för bilden! :cool:
båda suger!(fast jag har inte hört svenskan)men jag vet att den svenska suger! :angry:svenska rösten är bra!
engelskan suger
Men jag har sett filmen med brolly och där är han hela tiden super sayan-jin :(
Jag tycker inte om Dragon Ball särskilt mycket, men jag tycker iallafall att den Japanska originalversionen är bäst.
När filmerna på svenska är slut kommer filmen igen men på japanska och textat! :cool:
du menar på engelska, på min omslag på det stora slaget
så står det japanskt tal men det är engelska och finskt text!
Japanska e nog inte så enkelt att förstå... ;)
Tja ! Jag har också tre av dragonball filmerna. Men i hotet från namek blir aldrig Goku Ssj. Då han blir ssj får han blont hår. VIlka filmer har ni `?
↗ till inläggetbra!När filmerna på svenska är slut kommer filmen igen men på japanska och textat! :cool:
ifal ni vill ha alla dragonball filmer som nånsin släppts så är det bara att söka på dragonball på www.webhallen.com
Pocket böckerna är bättre än filmerna tycker jag