Vilket är erat favo spel mitt är sapphire men jag har spelat red fire och det är mycket roligare
Favorit Av Spelen
Menar du pokemon??
Annars tar jag FoMT...
Spelar ingen roll. Men vad är FoMt ????
Ruby!!!
Jag kanske borde sluta skriva FoMT eftersom alla frågar vad det är...Spelar ingen roll. Men vad är FoMt ????
men det står för friends of Mineral Town...
RUBY!!!
oki
saphire!!
Golden Sun 2 är bäst! Inget slår det!
Vet nån om det kommer en fortsättning? :lol:
Äh sluta med pockemonlarveriet!Visst är r/S bra men de är långt ifrån bäst(Det är båda metroid spelen och link to the past)!
Håller med!
Tack för ännu mer stöd!Back to topic!
sapphire!sonic adventure.
ja gillar pokemon sapphire eftersom i ruby e alla pokemon fetton som tex groudon
den e skitdålig i speed och då förlorar den lätt mot kyogre och den har skit bra i defense men den har inga defense svag heter bara sp.def svagheter som vatten och gräs metroid fusion äger okså.
:rambo:
men jag trodde han menade bara pokemon spel :meddum:Äh sluta med pockemonlarveriet!Visst är r/S bra men de är långt ifrån bäst(Det är båda metroid spelen och link to the past)!
Jag tycker FoMT är bäst, jag med.
FoMT är nästan för bäst... :rolleyes:
pokemon fire red helt klart ;)
Kan vi inte skapa ett pockemon gruppforum så slipper vi bara massa pockemon i detta forum(pockemon är som sakt bra spel men inte mer).För gameboy advace forumets bästa.
Tycker jag med...Kan vi inte skapa ett pockemon gruppforum så slipper vi bara massa pockemon i detta forum(pockemon är som sakt bra spel men inte mer).För gameboy advace forumets bästa.