💬
Logga in
Fuska.se

Google Bot, Fuskbot

23 svar · startad

jag undrar vad google bot och fuskboten gör för något och hurr installerar man dom?

dt har bara Admin...

och han använder dt för att kunna t.ex. skicka samma meddelande till alla meddlemmar snabbt!

jaha....

han får ha flera navändare men inte vi!

fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.

Googlebot är webspindeln till sökmotorn google. Den samlar in sidorna så att admin får reklam på google.

smart! ^_^

15 Sep 2004

fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.

Googlebot är webspindeln till sökmotorn google. Den samlar in sidorna så att admin får reklam på google.

hmm, hur installerar man dom då?
(goku_ssj @ 15/09-2004 13:49:49)

det kostar nåra cash $$$$$

men admin kännar ju på annonser som finns i fuska.se

menar du att det kostar?

Jag förstår inte hur admin kan installera

sånt.

själv har jag en forum och vet inte ens hur man installerar boten

16 Sep 2004
Nivå 7 · Fuskare

jaha....

han får ha flera navändare men inte vi!

man kan väl snarare kalla det för hjälpredor än dubbel användare!
5 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

bra sakt :cool: :cool:
Nivå 4 · Lärling
(0012 @ 15/09-2004 15:39:59)
(goku_ssj @ 15/09-2004 13:49:49)

det kostar nåra cash $$$$$

men admin kännar ju på annonser som finns i fuska.se

Det är gratis!

om det är gratis, hur installerar man dom?

Nivå 4 · Lärling

om det är gratis, hur installerar man dom?

Du kan ju koda lite php eller skaffa en färdig mod.

ok, men har bi nån aning om var man får koden, jag

är ingen proffs på ipb

Nivå 4 · Lärling

Det finns väl någon sida där man kan ladda ner IPB-mods.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Någon som har en sida till det???(alltså där man kan ladda ner IPB-sakeR?)

Nivå 4 · Lärling

Här kan man ladda ner nåra mods (hacks) http://mods.joescove.com/index.php?act=Downloads

Men du måsra ha orginal versonen av ipb.

förut var fuska.se PHP forum men jag fattar inte varför admin ändrade till IPB det är dåligt med IPB tycker jag.

Nivå 4 · Lärling

Fuska är ett php forum nu med. Förut var det ett phpbb forum.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vad menas med IPB? Är det invision power board?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in