jag undrar vad google bot och fuskboten gör för något och hurr installerar man dom?
Google Bot, Fuskbot
dt har bara Admin...
och han använder dt för att kunna t.ex. skicka samma meddelande till alla meddlemmar snabbt!
jaha....
han får ha flera navändare men inte vi!
fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.
Googlebot är webspindeln till sökmotorn google. Den samlar in sidorna så att admin får reklam på google.
smart! ^_^
hmm, hur installerar man dom då?fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.
Googlebot är webspindeln till sökmotorn google. Den samlar in sidorna så att admin får reklam på google.
det kostar nåra cash $$$$$(goku_ssj @ 15/09-2004 13:49:49)fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.
hmm, hur installerar man dom då?
men admin kännar ju på annonser som finns i fuska.se
menar du att det kostar?
Jag förstår inte hur admin kan installera
sånt.
själv har jag en forum och vet inte ens hur man installerar boten
man kan väl snarare kalla det för hjälpredor än dubbel användare!jaha....
han får ha flera navändare men inte vi!
bra sakt :cool: :cool:fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.
Det är gratis!(0012 @ 15/09-2004 15:39:59)(goku_ssj @ 15/09-2004 13:49:49)fuskabot är admins hjälpmedel, som gör att han själv slipper; säga till alla att dera lotter har varit med i en dragning, att fusken man skickat in godkäns etc.
hmm, hur installerar man dom då?
det kostar nåra cash $$$$$
men admin kännar ju på annonser som finns i fuska.se
om det är gratis, hur installerar man dom?
Du kan ju koda lite php eller skaffa en färdig mod.om det är gratis, hur installerar man dom?
ok, men har bi nån aning om var man får koden, jag
är ingen proffs på ipb
Det finns väl någon sida där man kan ladda ner IPB-mods.
Någon som har en sida till det???(alltså där man kan ladda ner IPB-sakeR?)
Här kan man ladda ner nåra mods (hacks) http://mods.joescove.com/index.php?act=Downloads
Men du måsra ha orginal versonen av ipb.
förut var fuska.se PHP forum men jag fattar inte varför admin ändrade till IPB det är dåligt med IPB tycker jag.
Fuska är ett php forum nu med. Förut var det ett phpbb forum.
Vad menas med IPB? Är det invision power board?