Jag har hört att man kan spela ett spel utan att ha cd-skivan i på Xbox man ska bar kunna savea och sen spela det.. men hur gör man det är det nån som kan så snälla hjälp
//waddis
Jag har hört att man kan spela ett spel utan att ha cd-skivan i på Xbox man ska bar kunna savea och sen spela det.. men hur gör man det är det nån som kan så snälla hjälp
//waddis
Du kan ju alltid chippa den.Då sparar du bara spelet på boxen.och man behöver ingen skiva.Jag har hört att man kan spela ett spel utan att ha cd-skivan i på Xbox man ska bar kunna savea och sen spela det.. men hur gör man det är det nån som kan så snälla hjälp
//waddis
eller jo när man ska spara det då du kan ju alltid fråga på nån spel butik B)
måste man chippa den för det för vissa säger att man inte ska behöva göra det!
du vet jag inte hur man ska göra :huh:måste man chippa den för det för vissa säger att man inte ska behöva göra det!
Falskt!!!
yup falskt hur in i helsefyr skulle den kunna göra det då den måste ju läsa av skivan när spelet går en millimeter så f*n heller att det går
KAN MAN ELLER INTE UTAN CHIPP SVARA JA ELLER NEJ BARA
nej
OKOK
Klart som f*n att man inte kan ;)
NÅN SOM VET VAR MAN KAN CHIPPA DEN !!!!
finns diverse hemsidor...
sen finns det en knapp bredvid A som heter Caps Lock....pröva och tryck i den en gång va? <_<
jag har chippat min box B) har över 50 spel
hur gör du för att spara spelet på hårddisken dÅ? :huh:
okej det finns chipp på psxcare.com
Grattis <_<jag har chippat min box B) har över 50 spel
F*n vad alla är tykna!! Bara för att vissa är högre rankade betyder väl inte det att man får vara hur kaxig som helst? Hjälp till istället!!!
ehmm... jag fattar inte den hemsidan
eller jo jag fattar men jag vet inte vad jag ska välja
snälla hjälp.. !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in