Vart/när får man Yoshi? Har inte orkat spela så länge..
Yoshi Till Sunshine
man får yoshi i pinna park
banan heter the secret of the merry-go-round
jag tror det är episod 5
för det första heter banan sunflowers wilted eller nåt sånt
för det andra finns det två såna hära trådar
Det är Episod 6 :) :) :) Jag fick Yoshi när jag hade 31 Shine Sprites.man får yoshi i pinna parkbanan heter the secret of the merry-go-round
jag tror det är episod 5
det är inte episode 5 eller 6 och den heter inte merry go round för man ska klara episode4 som heter wilted sunflowers
det är inte episode 5 eller 6 och den heter inte merry go round för man ska klara episode4 som heter wilted sunflowers
Så kanske du gjorde, men jag gjorde på mitt sätt.
jag förstår inget av era svar förklara på ett bra sätt
jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det!
så har alla gjort för att få yoshi
Det där var när man fick Yoshi-ägget. Frågan är vad du gjorde innan det.jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det!
jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det!
mm, jag fick också yoshi där... fast han finns ju i första världen också...
Vilken förra värld?jag fick yoshi när shadow mario kom med ett yoshi ägg på ryggen också tog jag det!
mm, jag fick också yoshi där... fast han finns ju i första världen också...
Han finns på varenda bana.
Man får Yoshi genom att klara av Episode 4:The Wilted Sunflowers.
Hur många Sunshines man har spelar ingen roll.
Men jag fick min på Episod 6, så man kan göra många olika sätt om du inte visste det. :evil: :)Man får Yoshi genom att klara av Episode 4:The Wilted Sunflowers.Hur många Sunshines man har spelar ingen roll.