när jag klarat andra bossen och fått bomber på båten ocg åkt till ön där alting är ner krossat där han som starta virveln bodde.men vad gör man sen snälla hjälp! :angry:
Zelda Wind Waker
man ska åka till den dära gamla gubben som man kan slåss mot.man ska åka runt den ön så man kommer till en virvel.sen ska man sjuta bomber på den väggen tills den går sönder
sen kommer big fish!
han snackar nåt språk som båten översätter... :D
han pratar üngerska.man ser vad han säger sen efter man har klarat spelet och kommit dit.trädet pratar också üngerska och draken
men åker man inte ner i virveln
om man är sakta åker man ner i virveln.man ska vara snabb ochbomba väggen
var ska man åka när man har fått den där saken av big fish!!
man ska åka till tre öar.dom syns på kartan vart dom finns.så ska man sätta dom dära tre kulerna på tre statyer.dom finns vid tre ställen
han pratar inte ungerska <_< har du nånsin hört ungerska nä trodde väl inte dt han pratar ju guda språket
nej ungerska.det står på spelet <_<
okej tack nu har jag klarat sten bossen och har gåt igenom
forsaken ´fortress för andra gången sen kommer man till den storafågeln ner piraten har tagit min syster i säker het vad ska man göra för arr döda fågeln för han stoppar mig när jag kommit längst upp snälla hjälp
Din syster!?Man kan väll inte digitalisera systrar från verkligheten?
Den var bra! :lol:
Lek att fågeln är en spik som ska slås ner med en hammare... :lol:okej tack nu har jag klarat sten bossen och har gåt igenom
forsaken ´fortress för andra gången sen kommer man till den storafågeln ner piraten har tagit min syster i säker het vad ska man göra för arr döda fågeln för han stoppar mig när jag kommit längst upp snälla hjälp
cool
välkomen till fuska.se
Vadå står på spelet??? Exakt var?? Varför skulle de prata ungerska, det är ju helt absurt! Språket de pratar är HYLIANSKA, alltså det språk som talades i Hyrule!nej ungerska.det står på spelet <_<
oj,jag menade hyliandska.kom inte på vad det hetade.så jag bara tog ett namn
Fisken, eller jabun som han heter, pratar hylianska om ni ville veta. Och som giga bowser säger, du ska slå fågeln med skull hammer på skallen, samma strategi ska du använda när han "blir" en boss.
EDIT: oops det fanns visst en sida två.
jag känner mig djupt kränkt av att du använder "ungerska" när du inte kan komma på dt rätta ordet
dessutom står dt inte på förp. att dt pratar hylianska men dt borde man ju fatta ifall man är ett zelda-f*n