💬
Logga in
Fuska.se

Vad...?

18 svar · startad

vad ska man göra när man har besegrat GENNEN (inte gennendorf).....? :huh:

ganon heter han <_< .man kan börja om spelet så är det extra saker på selet typ.man förstår hyliandska kan ha osynliga kläder

har klarat spelet

har klarat spelet

OCH ?

DET HAR LA JAG MED :angry:

20 Sep 2004

jag med....men inget att bli så arg för Donatello :lol:

Senast ändrad:

ok. men kan du sluta va så petig med stavning nummer2

Jag har klarat spelet 2 gånger (men det bara för att sista bossen var så lätt så jag ville slå den igen och spelet e ju så bra också!)

När man klarat ganon´s docka ska man klättra upp för repet som hänger ner (för att komma åt repet måste man gå upp på den lilla förhöjningen och hoppa mot repet) när man e uppe ska man använda äntringshaken för att ta sig upp till toppen på vägen finns en magicalpot som man måste bräna av trälocket med en eldpil när man e längst uppe ska man med hjälp av hokshotern ta sig upp till fönstret som finns där och när man kommer in möter man ganon (den riktige) :lol:

Jag har klarat spelet 2 gånger (men det bara för att sista bossen var så lätt så jag ville slå den igen och spelet e ju så bra också!)

När man klarat ganon´s docka ska man klättra upp för repet som hänger ner (för att komma åt repet måste man gå upp på den lilla förhöjningen och hoppa mot repet) när man e uppe ska man använda äntringshaken för att ta sig upp till toppen på vägen finns en magicalpot som man måste bräna av trälocket med en eldpil när man e längst uppe ska man med hjälp av hokshotern ta sig upp till fönstret som finns där och när man kommer in möter man ganon (den riktige) :lol:

rättning:han heter Ganondorf
21 Sep 2004

Är det inte Ganon?

22 Sep 2004

Är det inte Ganon?

Först slåss man mot Ganon och sen Ganondorf. Ganon är det stora grisliknande monstret och Ganondorf är mannen. I OoT är de samma person i två olika skepnader. Vet inte hur det är i de andra spelen.

Ursäkta mig, men det är inte Ganon i TWW.

Det är Puppet Gannon (Marjonett-Ganon).

Just det, Snake har rätt. I Ocarina of time var det både Ganon och ganondorf. I The wind waker Så är det bara Ganondorf. Puppet ganon är inte den sista bossen utan en boss som styrs av ganondorf typ.

vadå,i TWW är ganondorf båda monstren..han förvandlar sig ju!

Jaja, men det är inte ganon iallafall. Ganon är ju en gris och Ganondorf en gerudo. Och sistabossen ser inte ut som en gris iallafall. (nåja det finns ju delade åsikter om det :lol:)

vadå,i TWW är ganondorf båda monstren..han förvandlar sig ju!

Det är inte en äkta Ganondorf som förvandlas.
23 Sep 2004

Ursäkta mig, men det är inte Ganon i TWW.

Det är Puppet Gannon (Marjonett-Ganon).

Ja, ja, jag vet att det är en docka, men den är ju konstruerad efter Ganon. Så när folk pratar om att man slåss mot Ganon i TWW, så menar de Puppet Ganon.

jag vet inte vem GENNEN är!

jag vet inte vem GENNEN är!

Vi har redan konstaterat att det var en felstavning. Ganon ska det vara. Och då syftar den som skrev det på Puppet Ganon (antar jag).

OKI då förstår jag!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in