💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Artist/grupp Gillar Du?

137 svar · startad

bättre än vad du sjunger iaf. >.<

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag AEGER på Bäbävitalamm >_<

Nivå 5 · Fuskare

Gör du säkert O.O;; ^^

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

JA! det gör jag

Nivå 5 · Fuskare

^^

8 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

Hahaha... Japansk musik som Dir en Grey är det minst barnsliga jag nånsin hört (och sett) O___O ..var tvungen att skriva detta bara ^_^)

Senast ändrad:

hehe! ^_^

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror knappast att det är det minst barnsliga du hört/sett

Nivå 1 · Novis

jo... bland det så är dom med..delvis..det är iaf inte alltid nåt för känsliga personer har jag märkt på några som fick se en video...HAHAHA ...

Nivå 11 · Veteranfuskare

ser du och dom bara på barnprogram elleR?

Nivå 1 · Novis

. . . nej verkligen inte men jag sa nu att det var EN av de minst barnsliga jag sett... kanske finns det en hel del mer i min "lista" <_<

. . .

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

du kund eju skrivit de me en dång

Nivå 1 · Novis

hehe, aja nu vet du ... ^^

äääh det lär ju vara hyffsat barnsligt :D ofta att en video skulle vara hemsk lr nått sånt haha! :lol: :lol: :lol:

Nivå 2 · Novis

jaha du!! :lol: du väl inte sett eller hört nåt med Dir en grey :D såå jag tror inte du vet vad du pratat om :lol:

[edit]

vad du än har som avatar ser det ut som en clown! ;)

Senast ändrad:

Dir en grey tycker jag inte om längre. Man tröttnar på dom.

jaha du!! du väl inte sett eller hört nåt med Dir en grey såå jag tror inte du vet vad du pratat om

[edit]

vad du än har som avatar ser det ut som en clown!

snacka inte skit om motorsågs massakern!dir ey grey e fjantar och deras videos e för småbarn!:evil: :angry: : :evil:

Eller Leatherfaces brorsa.

Eller Leatherfaces brorsa.

just det! :angry: :evil: :kung: :evil:
Nivå 0 · Nykomling

mina favoritartister just nu är förstås dir en grey, malice mizer, moi dix mois.. och typ.. allt japanskt o. O radiohead och the cure är också bra :3

hoho, jag ändrar mig rätt mycket så.. uh.. jag är mångsidig :D? mjuhu ^^;; ett band som jag inte hört så mycket av är gullet - någon som vet något om dem? jag har bara hört två låtar XD det är ett j-rockband och en jättebra låt heter cult. men.. mer vet jag inte. pyeh.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in