Har ni planer att starta andra spel här med poäng o i så fall vilka?? mvh dklennarth
Mer spel..
Inga planer på det just nu...
Det borde komma onlinespel som man kan spela länge, te.x går upp i grader, köper ny utrustning, lär sig saker etc.
Det tar nog mycket plats. Om det inte är ett MUD.
vad e MUD för nåt?
Ett rollspel där man bara skriver. Inge grafik alls.
MUD är väl nåt program man gör såna rollspel i.
det skulle vara kul med ett online spel
bara det inte tog för mycket plats :mrgreen:
Ja, det var tråkigt att höra, men hoppas att kasta tärning kommer tillbaka, jag saknar det.. mvh dklennarth
Inga planer på det just nu...
det borde finnas online spel forum
Jaa men tar inte det väldigt mycket plats som K3nG4 skrev, fast det borde finnas ett sådant spel.
Ja, det tar säkert plats, men mer spel behövs.. mvh dklennarth
Kan man inte spela Yatzy mot varandra och så? Man borde fixa mer sällskaps-spel som man spelar tillsammans med någon.
typ som att om det är 2:båda satsar 10 poäng och vinnaren vinner 20?
Kan man inte spela Yatzy mot varandra och så? Man borde fixa mer sällskaps-spel som man spelar tillsammans med någon.
Tja, Det finns ju redan Skissa och Gissa men om du menar Yatzy på själva forumet så tror jag det inte skulle bli som många på det för om det inte e det på Chatten så skulle det nog inte komma så många på det!
Ett pokerspel då man kunde köra max 4 spelare och man satsar poäng hade varit coolt.
Jag vet ett klasiskt spel inte diräckt roligt men jag tänkte på tetris!
Tetris är jättekul! :D
tetris finns....
Mastermind, Yatsy, poker eller andra spel kan ni satsa på.. Var finns tetris här??