Hej jag undrar om ni har rasister i er skola vi har det jag hatar det verkligen.dem säger till nåra Stick j*vla invandrare till ditt eget hem land.hon sa jag är rasist jag ska rensa hela sverige så det inte finns nån invandrare kvar jag blev rasande och sa j*vla Rasist.nån som hatar Rasister och har såna i sin skola ?
Rasister
JAg hatar rasister!!
Rasister e skit!! Minst lika jobbiga som s*tanister...
hon går och säger till mig j*vla invandrare.jag säger vadå du behöver inte lägga dig i vart alla andra kommer ifrån.och en han är från indien hon kallar honom j*vla choklad.
j*vla karring! :angry:hon går och säger till mig j*vla invandrare.jag säger vadå du behöver inte lägga dig i vart alla andra kommer ifrån.och en han är från indien hon kallar honom j*vla choklad.
hoppas hon får en plågsam död! :angry:
Hatar rasse pack !
alla rassar o nassar e totalt körda..
MEN, jag måste erkänna att svergie är LITE för snällt som tar in alla utlänningar. jag fattar om man kommer från ett krigsdrabbat land men annars så blir svergie bara "överbefolkat"..
Kalla mej inte rasse för jag e ABSOLUT inte det..
Hatar Nazister som f*n! Skulle vilja att dom torterades, led LÄNGE. Bränn alla Nazister! =]
bara för att det är sverige så får det komma utläningar.alla rassar o nassar e totalt körda..
MEN, jag måste erkänna att svergie är LITE för snällt som tar in alla utlänningar. jag fattar om man kommer från ett krigsdrabbat land men annars så blir svergie bara "överbefolkat"..
det var ju du som kallade mig s*tanist!!! :angry:alla rassar o nassar e totalt körda..
jag hatar s*tanister, nassar och rassar!!! men har jävligt många på min skola..(norrlycke) :unsure:
d e synd me såna på sinn skola. Nassar går ut på natten och vandaliserar. Inte kul...
Du menar Rassar.men min brosa brukar gå ut i kvällen det är inget fel på de :)d e synd me såna på sinn skola. Nassar går ut på natten och vandaliserar. Inte kul...
Vad jag vet så går det inga på min skola.
Men jag håller med er, de är helt skruvade, där emot så har inte s*tanister (jag gillar de inte eller nåt, men...) så mycket att göra med rasister och nazister.
0012, gör bara som vi, slå sönder de <_< svårare är det inte!