Hoppa till innehåll

Seriösa inlägg..

dklennarth

Rekommendera inlägg

Hur ser seriösa inlägg ut egentligen? Alla är vi olika o då kan en admin tycka att den är bra o den andra kan tycka att den var inte bra o.s.v.. Bättre att 3 adminar gör en bedömning o ger 100p till 3 olika inlägg, annars blir det lite orättvist, tycker jag. Alla kan inte skriva bra, som jag t.e.x för jag annonserar efter saker eller svarar på andra inlägg o detta sker spontant utan att tänka på att det är en tävling.. mvh dklennarth

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är gratis i köp och sälj forumet.

Ett inlägg blir seriöst genom att skriva det på ett bra sätt och utan stavfel och när man har något vettigt att komma med. Visst kan seriösa inlägg ha stavfel. Men det som inte är seriöst är korta inlägg som t.ex "ok" & "håller med"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skriver ofta bra inlägg o ingen har hittills belönat mig precis, men jag har ju precis börjat att vara här, så jag kan nog inte räkna med några extra poäng här inte.. mvh dklennarth

Nej, det är gratis i köp och sälj forumet.

Ett inlägg blir seriöst genom att skriva det på ett bra sätt och utan stavfel och när man har något vettigt att komma med. Visst kan seriösa inlägg ha stavfel. Men det som inte är seriöst är korta inlägg som t.ex "ok" & "håller med"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...