💬
Logga in
Fuska.se

Inte mer poäng på en timme?

22 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Det här fick jag upp när jag hade postat ett inlägg nyss! Varför det?

Ditt meddelande har sparats

Du kommer inte längre att få poäng när du skickar inlägg, om en timma så kommer du kunna få poäng igen.

Klicka Här för att visa ditt meddelande

Klicka Här

Nivå 4 · Lärling

Därför att en användare inte ska kunna lägga för många inlägg för tätt inpå varandra, på det sättet undviker man spam för poäng, eller kanske inte spam, men att man lägger många inlägg för att få poäng, det är hela anledning til latt det är så, jag har redan skapat en sån här tråd som redan är besvarad, så nu har du svaret..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Men jag spammar inte, bara det att jag skriver ganska snabbt och svarar på många trådar! :(

Nivå 4 · Lärling

Har jag skrivit att du spammar? nepp, jag skrev att dem har den funktionen för att spammare inte ska kunna spamma till sig poäng, och den gäller alla för att man inte ska riskera nånting och göra det säkert ;)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Jag vet, men det är synd att inte hederliga forumare får poäng, jag sparar till färg!

Nivå 4 · Lärling

Jo men det skulle inte gå, om man räknas som hederlig medlem så skulle man ha fri väg att spamma till sig poäng, så det hade inte vart nåt..

Om du vill ha många inlägg så skriv små antal LÅNGA inlägg i stälelt för stort antal KORTA inlägg ;)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Du menar många Poäng, inte Inlägg. Men tack ändå!

Nivå 3 · Lärling

men jag tycker att en timme är lite lång tid

Nivå 1 · Novis
men jag tycker att en timme är lite lång tid

Är du här för poängen eller?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Scraw, du så?

gameking, jag tycker en kvart om man postar 20 eller fler inlägg under en minut!

Nivå 1 · Novis

"Scraw, du så?"

Tror du menar "du då?".

Ser det ut som om jag är här för poängen?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

ja, jag menar du så, men jag tror att det där räknas som spam..?

Nivå 4 · Lärling

Scraw vill bara få in i allas hjärnor att ett forum inte bara handlar om poäng, och det hålelr jag med till, när det händer för mej, så skriver jag ju på inlägg ändå, jag menar, om man slutar skriva inlägg då är det ju för att man tycker att det ej är nån mening att skriva om man inte får poäng..

Nivå 5 · Fuskare

Det där var några riktiga visdomsord.

12 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

Det är nu för tiden många saker här i fuska.se som bara händer utan att det står nåt sånt nån stans! Kan inte Admin skriva upp sånt som kan hända på något inlägg för det är ju många som fått varningar utan att dom vet vad dom gjort! Det är ju bra om man skriver sånt så man kanske skärper sig!

Nivå 5 · Fuskare
Det är nu för tiden många saker här i fuska.se som bara händer utan att det står nåt sånt nån stans! Kan inte Admin skriva upp sånt som kan hända på något inlägg för det är ju många som fått varningar utan att dom vet vad dom gjort! Det är ju bra om man skriver sånt så man kanske skärper sig!

Dom nya medlemmarna får väl skylla sig själv om dom inte läst reglerna.

Nivå 3 · Lärling

du scraw jag är INTE här för poängen bara

Nivå 3 · Lärling

vet ej varför det hände

13 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tror att de flesta är här för att hjälpa varandra med spelen och skickar in fusk och så vidare, men den här tråden har fått svar så det är helt onödigt med ert småtjafs nu!! Jag anmäler!!

Scraw, du så?

gameking, jag tycker en kvart om man postar 20 eller fler inlägg under en minut!

Hur hade du tänk att att man skule göra 20 eller fler inläg på en minut

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in