Var bor du?
Jag bor i falkenberg!
Ursäkta att det blev 3 sådana här men det fungerade inte sedan så gick jag ut och tittade efter något intesant då var det helt plötsligt 3 sådana här trådar som gjores av mig!
SORRY!
Back to topic~
Var bor ni?
Var bor du?
Jag bor i falkenberg!
Ursäkta att det blev 3 sådana här men det fungerade inte sedan så gick jag ut och tittade efter något intesant då var det helt plötsligt 3 sådana här trådar som gjores av mig!
SORRY!
Back to topic~
Var bor ni?
Stad:Stockholm
Kommun:Botkyrka 145-52
Ort:Norsborg det var ett gäng bråk där Rassar mot Utläningar.
Norsborg huligan ställe.
Solna,Stockholm
Där vart inte DU bor
Kommun: osby tror jag
där bor bara typ 2-3 tusen pers så jag tror inte många känner till orten
Växjö bor jag i
Stad:Stockholm
Komun:Upplands väsby riktnr. 194 52 (norr om Stockholm)
Del:Odenslunda (ett par kilometer ifrån det var slagsmål och en person blev allvarligt skadad, i fredags)
Stad: Stockholm
Kommun: Skärholmen (Förorten)
Övrigt: Där en gammling blev mördad <_<
i skärholmen brukar jag vara där och kolla i ebgames :lol: .i Norsborg blev en rasist mördad det var gäng bråk j*vla rasister dem förtjänar dem går på Utläningar.Stad: Stockholm
jag brukar vara i Stockholm varend år.
fast det blev inte deta året!
Kungens kurva o Skärholmen centrum ska gå ihop. Det ska bli nordens Största centrum. Nu i Sverige så e d Täby som har störst centrum. Sen så e d nog Kista... ;) (läste i metro)(0012 @ 28/09-2004 14:16:20)Stad: Stockholm
i skärholmen brukar jag vara där och kolla i ebgames :lol: .i Norsborg blev en rasist mördad det var gäng bråk j*vla rasister dem förtjänar dem går på Utläningar.
Stad/Kommun:Stockholm mer information här ---->klicka mig<----
Del:Stureby(Ingen mördats hittils men Grynet bor i närheten)
umeå(rödäng)
jag har nyss flyttat men där jag bodde förut i umeå så mittemot mig så började det brinna också vart en knivhuggen där och en bit bort från mig sprängde dome n bil!
du har glömt a6 som är (tror att det är) sveriges största inomhuscenter ;)(Herr.Kaio @ 28/09-2004 19:14:57)(0012 @ 28/09-2004 14:16:20)Stad: Stockholm
i skärholmen brukar jag vara där och kolla i ebgames :lol: .i Norsborg blev en rasist mördad det var gäng bråk j*vla rasister dem förtjänar dem går på Utläningar.
Kungens kurva o Skärholmen centrum ska gå ihop. Det ska bli nordens Största centrum. Nu i Sverige så e d Täby som har störst centrum. Sen så e d nog Kista... ;) (läste i metro)
är det nån som bor i täby????
Län: Skåne.
Kommun: Höör.
Stadsdel: Centrum
Invånare: 9-10 tusen.
Land:Sverige
Landskap:Södermanland
Län:Stockholms län
Kommun:Nynäshamns kommun
Land:Sverige
Landskap:Uppland
Län:Uppsala
Kommun:Enköping
Del:St: Ilian
Övrigt:j*vla FULLIS STAD!
känns som om jag är det ända i helsingborg som har en fuska användare
jag är den enda från Fullis-staden men 2 st bor Utanför Fullis-staden
man vet inte exakt var dom andra bor här på forumet!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in