💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Leaf Green, Ellr Fire Red Vilket

68 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Pokémon leaf green, ellr fire red vilket e bäst

28 Sep 2004

ja båda är väl lika bra jag ska iaf köpa båda ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

jag vet en hemsida där alla spel kostar 250 inkluense frakt .........så där kommer jag köpa leaf green tror jag men vad kan man göra på spelen?

Nivå 4 · Lärling

leaf green e bäst!

jag har japanska versionen av Fire red såg den i Syrien i DJYUT FREE den kostade 18 $$$.hittade inte leaf green så jag var tvungen att ta Fire red jag är typ första som fick fire red i hela fuska.se på Gameboy advance jag fick den presis 12 Juni.haha jobbit med japanskt text hela tiden.

30 Sep 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6

man borde väl kunna ändra till engelska finns det inte ens sak därr det står language

Nivå 2 · Novis

Vad var hemsidan Sonic Master?

Nivå 4 · Lärling

I fire red finns de cooollaste pockemonen ink.growligt,skyter..(sorry fel stavning)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9

Vad var hemsidan Sonic Master?

man kan oksså köpa xbox spel t.e.x: driv3r, ninja gaiden, och många fler men då måste man ha frealoader men om det är gameboy behövs ingenting inkluense så e det hälften så billigt som här i sverige
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag ska köpra leaf green...

Nivå 3 · Lärling

jag vet en hemsida där alla spel kostar 250 inkluense frakt .........så där kommer jag köpa leaf green tror jag men vad kan man göra på spelen?

vilken sida
Nivå 4 · Lärling

Jag ska köpra leaf green...

Det verkar som bara jag köper Fire red.
Nivå 3 · Lärling

jag ska köpa fire red

Nivå 8 · Veteranfuskare

FR verkar bäst....

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #15

om jag ska vara ärlig så tycker jag okså att fire red e bättre men jag kommer välja leaf green eftersom det är det enda spelet som inte är eld t.e.x : ruby och saffiree jag tycker klart ruby e bäst därför kommer jag välja leaf green

man borde väl kunna ändra till engelska finns det inte ens sak därr det står language

nä man kan bara göra så att sitt eget namn i spelet ändrar till Bokstäverna på engelska.annars är alt japanska men jag klarar mig nog :lol:

jag tror ni blir också lite överaskade nu spelet släpps i morooooooooooooooooooooooooon !!!!!!!!!!!!!2 nya pokemon spel lever i sverige från och med om 3 timmar :).

Senast ändrad:

1 Oct 2004

sorry för trippel inlägg men spelet lever i sverige nu !.

Nivå 5 · Fuskare

MEN TIDIGT!!!

MEN TIDIGT!!!

hehe jag har redan spelet så jag behöver inte köpa har nån köpt det ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in