Båda spel är ju lika bra, men egentligen är LeafGreen bättre... (jaha, hur då?) Jo, det handlar om Deoxys. Jämför en Attack Deoxys med en Defense Deoxys, AD har 180 i attack, DD har 180 i defense. Men AD har bara 20 i defense medan DD har 70 i DD... Å andra sidan har AD 150 i speed medan DD har 90... Men om man tänker mer som jag, offensivt OCH defensivt så blir LeafGreen bäst. Men sen kommer Emerald ut med Speed Deoxys och då krossas både LeafGreen och FireRed... :D
Pokémon Leaf Green, Ellr Fire Red Vilket
Va det skillnad på "dexyous" på spelen? Inte víste jag det.
haha jag fatta nada
Deoxys är bättre på fire red. då är han mer offensiv. det är bra. därför tänker jag köpa fire red.
som sagt jag ska köpa båda
jag har funderat på en sak jag har
pokemon blå
pokemon gul
pokemon guld
och så vill jag ha
pokemon leaf green
och fire red och
pokemon ruby
jag undrar vad tycker ni jag ska köpa mellan fire red och pokemon ruby eftersom jag garanterat kommer köpa leaf green
ruby!! för fr och lg är nästan exakt lika
Hm, tror nog att båda är lika bra ifall man använder spelet rätt...
om du har sapphire är det onödigt att du tar ruby det är presis samma.i FR OCH LG kan du åka till en ny ö nya pokemon otroligt bra grafik plus en bytes adapter får du.jag har funderat på en sak jag har
pokemon blå
pokemon gul
pokemon guld
och så vill jag ha
pokemon leaf green
och fire red och
pokemon ruby
jag undrar vad tycker ni jag ska köpa mellan fire red och pokemon ruby eftersom jag garanterat kommer köpa leaf green
men tveka inte (=sonic=master=)!dom är nintendos bästa spel!!
fire red det är coolast du ångrar dig inte!! ;)
fire red är bättre än leaf green
på vilket sätt då varför skulle nintendo göra ett bättre pokemon spel och det sämre då är det ju lika bra att bara gör ett <_<
hmm.....jag börjar ändra mig mot fire red
Leaf Green tycke rjag e bättre därför Deoxys är starkare där
Är det någon skillnad på Firered och pokemon red? :unsure:
förutom alla nya pokemon? ;)
det är gammala pokemon och inte nya och det är bättre grafik
jamen kan man inte göra andra saker
pokémon ruby
man ska köpa fire red!