Red faction 2 :cool: :D
Spel
e det samma gubbar eller e det GT?
Mitt nyaste är Tob raider angel of darkness men jag skall snart köpa splash down 2!
vad går det ut på?
vilket av dem?
vet inte men på omslaget står goku som ssj4 i mitten av cooler och brolly.e det samma gubbar eller e det GT?
Men ja har dåliga nyheter ida när ja va i stan så sa dom att det släpps ut den 12 november ''SNYFT'' :)
Så nu måste ja vänta ca en och en halv månad på att det ska släppas ''SNYFT'' :(
Mgs 2 sub
vet inte vad mitt heter men man är typ multiplayer alltid och så skuter man och de är små gubbar
Mitt är Onimusha 3 :medieval: :student:
det är dragonball gt om goku och vegeta blir ssj4(gokou @ 02/10-2004 14:05:48)e det samma gubbar eller e det GT?
vet inte men på omslaget står goku som ssj4 i mitten av cooler och brolly.
Men ja har dåliga nyheter ida när ja va i stan så sa dom att det släpps ut den 12 november ''SNYFT'' :)
Så nu måste ja vänta ca en och en halv månad på att det ska släppas ''SNYFT'' :(
ja han får lila hår på axlarna då
nej goky får svart får och röd päls eller vad det är
k..
men han får ju svansen tillbaka också
ja det var det jag menade..lila hår på axlarna och sånt
ja, ja vet.
men ja ville bara sätta in en bild på hur han såg ut så att alla som itte har sett honom får se honom.
( även om ja tror att nästan alla sett honom )
jag har för mig att han blir en sån gorrila med gult hår
Mitt senaste spel va typ Baldurs Gate.
Nej när ser på full måne blir han ett jätte-stort varg-gorrila monster som har brunt håt.jag har för mig att han blir en sån gorrila med gult hår
vackert... ;)(red @ 04/10-2004 21:51:08)jag har för mig att han blir en sån gorrila med gult hår
Nej när ser på full måne blir han ett jätte-stort varg-gorrila monster som har brunt håt.