💬
Logga in
Fuska.se

Xbox Forum

18 svar · startad

Några som har lust att göra ett Xbox forum (Engelskt) PMA mej för mer information! :D

Nivå 5 · Fuskare

Varförr ännu ett till forum för ? ;)

Ett forum bara om Xbox! Inte samma sak :) Ett forum som koncentrerar sig mer på Xbox och inte Nintendo osv. :D

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

ok jag lyssnar.....

ok jag lyssnar.....

Vad menar du? :rambo:
Nivå 4 · Lärling

han menar att han vill veta mer och det vill jag med det låter lite intressan

Nivå 6 · Fuskare

fattar inte, varför skulle det hjälpa??

Nivå 4 · Lärling

jag uppfattar det så att han ska göra en egen sida med ett Xbox forum men om han ska göra det på fuska så är det en dålig ide

Nivå 6 · Fuskare

jag uppfattar det så att han ska göra en egen sida med ett Xbox forum men om han ska göra det på fuska så är det en dålig ide

jaha, men jag tror inte mer kommer snacka om xbox eftersom det finns många här som skriver i xbox forumet.
Nivå 5 · Fuskare

Joo det är väll kul att höra vad nintendo fans tycker ibland, faktiskt..

Nivå 4 · Lärling
(Pippo @ 30/09-2004 18:57:33)

jaha, men jag tror inte mer kommer snacka om xbox eftersom det finns många här som skriver i xbox forumet.

Nej du kanske har rätt
Nivå 5 · Fuskare
(Haggen @ 30/09-2004 19:08:52)
(Pippo @ 30/09-2004 18:57:33)

Nej du kanske har rätt

Håller med

Jag ska göra ett Xbox forum dvs säga ett forum som handlar och xbox (men inte bara det), det kommer vara ett enskilt forum alltså inte på Fuska.se utan ett helt eget, jag skulle be om er hjälp som moderatorer och sånt :) Det är därför jag frågar. någon som har lust att bli mod eller har bra ideér?

Nivå 5 · Fuskare

Okej, och vad vill du att vi ska göra som moderatorer ?? (innebörden)

Vad tror du en moderator gör på ett forum, exakt likadant som en admin bara att admins fixar skinns och grejer <_<

1 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

jag blir gärna mod på forumet och jag ställer gärna upp på allt

PMa mig!

4 Oct 2004

Det låter som en kul idé!

Okay, alla som vill va med PMa mej, jag har Halo_Master och ZANNO redan :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in