jag vill ha bra armor men jag kan inte hitta de hur får jag utan att köpa eller tigga av andra?
Runescape
Tigga!! :P
Gör en ;)
vadå gör en?Gör en ;)
man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe
kan du göra de åt mig?
jag spelar inte RS längre men jag har 51 i smithing, så jag kan göra Full steel o lite mith grejjer ^_^
kan jag få din pass och namn? plz skicka på pmjag spelar inte RS längre men jag har 51 i smithing, så jag kan göra Full steel o lite mith grejjer ^_^
vilken level är du i smithing jag är i 79 ;)man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe
jag e bara 4 :cry: de e ju hur sekt som helst att gå upp men kan du göra ett bra vapen till mig?(Mini bowser @ 01/10-2004 13:16:25)man kan ju smida jag kan bra smida iron plate hehe
vilken level är du i smithing jag är i 79 ;)
kan nån säga var man kan köpa steel pickaxe?
i dwarven mine. jag har addy pix
Ligger väl runt 84 i mining än. Har inte spelat på några månader
själv har jag rune pickaxe. brukar ge bort runegrejor jag har smithat till folk som poppar upp där man kommer när man nyss börjat spela.
kan du gå in i värld 35 och ge till mig?
jag e nu i smhit Level 26 snart 27 och mine 34 snart 35 och admant pickaxe
v'nta nu du måste ha 96 typ i smithing för att kunna de jag tror du ljuger!själv har jag rune pickaxe. brukar ge bort runegrejor jag har smithat till folk som poppar upp där man kommer när man nyss börjat spela.
e lvl 66 combat on någon av er e typ bra o har en bra clan can du skicka ett pm til mig här på fuska
Jo, jag är i det där huset där man kokar bröd och får inderigenser från en kock, me han ger mig bara mer o mer av samma sak! Vad ska jag göra?
d me pickaxes.. sätter man på en pickaxe t.ex rune pickaxe så måste man ha viss lvl o så för d:P men lägger man den i sin backpack så kan man använda den från typ mining lvl 10;)