💬
Logga in
Fuska.se

Animal Crossing

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur gammal ska man vara för att gilla ac?(Tänkte att det nog inte är så kul om bara de yngsta gillar det.)

Nivå 0 · Nykomling

Vad jag har hört passar det alla åldrar...

Nivå 0 · Nykomling

om du menar åldersgräns så är det 3+

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Ifal man kan engelska.

Nivå 0 · Nykomling

Mesigt spel. Barnvänligt. Högst 11.

Nivå 0 · Nykomling

Högst 11??

Jag tycker AC passar alla...

6 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tycker jag också...

Nivå 0 · Nykomling

har inte köpt det men hallå som det låpter är det för alla undrar vad kex-box tycker är barnsligt??

Nivå 0 · Nykomling

Klart det är barnsligt. Eller barnsligt och barnsligt. Inte lika moget som Resident Evil i alla fall :D

7 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling Bambi

Jag skulle kalla det sims för de lite mindre (Men jag tycker oxå det är intressant). Fast med lite mer grejer att göra..

Nivå 0 · Nykomling

Klart det är barnsligt. Eller barnsligt och barnsligt. Inte lika moget som Resident Evil i alla fall :D

Att jämföra AC och RE är enligt mig mycket barnsligt...
Nivå 0 · Nykomling

Men hallå ?

Du måste hålla med om att AC är mer för dom mindre än vad Resident Evil är..Eller ?

Vissa kan spela Resident Evil när dom är riktigt små. Vissa kan spela Animal Crossin när dom är riktigt gamla. Men jag tror att dom som skapat spelen, har tänkt att inte Animal Crossing är riktat för femtonåringar. Då skulle dom ju såklart satt den åldergränsen. Har jag rätt eller är jag ute o cyklar ?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Du har nog rätt...

Nivå 0 · Nykomling

Just det. Men varför säger du att jag är barnslig då ?

Nivå 0 · Nykomling

Jag sa inte att du var barnslig... <_<

Back on topic...

Nivå 0 · Nykomling

Joo, det sa du. Du tyckte att det var barnsligt att gemföra dom två spelen. Jag tycker det är helt okej....

Men som sagt, back to topic~

Nivå 0 · Nykomling

Jodå, AC är ju allt för alla åldrar.

De flesta speltidningarna (t e x Superplay) tyckte ju det var jättebra (ifall de inte bara säger så).

Dess utom tror jag inte att jag skulle tycka det var mycket barnsligare om jag var runt 18 år, eller jo, barnsligare kanske, men inte tråkigare för det.

8 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

....

Men det är ju inte riktat mot 18 åringar ! Ha !

1 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vem säger det?! om åldergränser står på tex 15 + betyder det att det är våld i det.. 3+ betyder inte att det är för småttingar det betyder bara att det är blodfritt och... Alla åldrar kan spela AC! :gitarr: I said my word. :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

Håller med Game Master

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in