Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Men hur ser Isildur ut då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 isildur ser ut som aragorn lite grann :? men asså vilken väg e lättast trollkarlens?hobernas?eller aragorn ,gimli o legolas??? jag har fastnat på alla :P jag e på trollkarlens där man ska putta ner massa irriterande stegar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptor Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 kungens väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 är kungens väg lättast??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag tycker att hobernas väg är lättast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptor Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag tycker alla vägar e enkla men kungens väg är ännu enklare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 isildur ser ut som aragorn lite grann :? men asså vilken väg e lättast trollkarlens?hobernas?eller aragorn ,gimli o legolas??? jag har fastnat på alla :P jag e på trollkarlens där man ska putta ner massa irriterande stegar.... på stegarna ska du bara sparka på X knappen och på det tornet man inte kan skuta med katapult ska du skutta ed vanliga skott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 duuuh, irriterande spindel boss! den e ju totalt omöjlig, jag vet hur man gör men finns det nåt knep? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Det bästa sättet jag vet är använda orc hewer på den hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Det bästa sättet jag vet är använda orc hewer på den hela tiden. vad är orc hewer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallen_93 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag parera när han atackerade och slog när han stogstil det tog rätt så lång tid. Var är katapulterna på den där banan där man sak putta ner stegar :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robinnydestedt Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag parera när han atackerade och slog när han stogstil det tog rätt så lång tid. Var är katapulterna på den där banan där man sak putta ner stegar :?: gå åt vänster så finns än trappa gå upp där, där är katapulten gå längst till högero m katapulten när de har siktat SKJUT! skjut 2 gånger så dör en av tornen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg