💬
Logga in
Fuska.se

sagan om konungens återkomst

40 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
jag har klarat ut sagan om konugens återkomst på 1 dag på en player skit enkelt o min gubbar är på lvl 20
Finns det inte olika svårighetsgrader att välja på?
Nivå 2 · Novis
De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.

Fast på det kan man bara vara Aragorn, Legolas & Gimli. Men ändå så tkr jag att De två Tornen spelet var roligare. Handligen var på något sätt roligare, man levde sig in i det mer.

Men det nya e jävligt grymt det med som jag sa tidigare.

Glöm inte Isildur

Vem är Isildur? Han mådte vara med i den nya filmen, för annars känner jag igen den.

isildur är död.

han var den som hög fingret av den snubben som bara är ett öga nu

Nivå 10 · Veteranfuskare
De två Tornen- spelet handlar om händelserna i första filmen & andra filmen, man tar sig genom Moria och stöter på alla orcher och trollet ändaaa fram till slaget om helms klyfta, d e ett ganska långt spel.

Fast på det kan man bara vara Aragorn, Legolas & Gimli. Men ändå så tkr jag att De två Tornen spelet var roligare. Handligen var på något sätt roligare, man levde sig in i det mer.

Men det nya e jävligt grymt det med som jag sa tidigare.

Glöm inte Isildur

Vem är Isildur? Han mådte vara med i den nya filmen, för annars känner jag igen den.

isildur är död.

han var den som hög fingret av den snubben som bara är ett öga nu

I vilken film gjorde han det?
Nivå 5 · Fuskare

1:ans film

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men hur ser Isildur ut då??

26 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

isildur ser ut som aragorn lite grann :?

men asså vilken väg e lättast trollkarlens?hobernas?eller aragorn ,gimli o legolas???

jag har fastnat på alla :P jag e på trollkarlens där man ska putta ner massa irriterande stegar....

27 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

kungens väg

Nivå 9 · Veteranfuskare

är kungens väg lättast???

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker att hobernas väg är lättast.

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker alla vägar e enkla men kungens väg är ännu enklare

Nivå 2 · Novis
isildur ser ut som aragorn lite grann :?  

men asså vilken väg e lättast trollkarlens?hobernas?eller aragorn ,gimli o legolas???

jag har fastnat på alla :P jag e på trollkarlens där man ska putta ner massa irriterande stegar....

på stegarna ska du bara sparka på X knappen och på det tornet man inte kan skuta med katapult ska du skutta ed vanliga skott
28 Dec 2003
Nivå 1 · Novis

duuuh, irriterande spindel boss! den e ju totalt omöjlig, jag vet hur man gör men finns det nåt knep?

Nivå 6 · Fuskare

Det bästa sättet jag vet är använda orc hewer på den hela tiden.

Nivå 1 · Novis

vad är orc hewer?

30 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

jag parera när han atackerade och slog när han stogstil det tog rätt så lång tid. Var är katapulterna på den där banan där man sak putta ner stegar :?:

31 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
jag parera när han atackerade och slog när han stogstil det tog rätt så lång tid. Var är katapulterna på den där banan där man sak putta ner stegar :?:

gå åt vänster så finns än trappa gå upp där, där är katapulten gå längst till högero m katapulten när de har siktat SKJUT! skjut 2 gånger så dör en av tornen!

2 Jan 2004
Nivå 6 · Fuskare

vad är orc hewer?

Orc hewer är en combo som man kan köpa för experience points.

3 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

jag kan väll räkna ut det, men vad heter den på svenska(jag har på svenska)

Nivå 6 · Fuskare

Jag tror att den heter orc hugg eller nåt i den stiilen.

4 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

ska man stå kvar och skjuta när man har sjutid den första eller ska man gå ner och göra nåt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in