okej
Lvl
Bra
På EB Games
VArt går man in på ebgames för å hitta gameshark???
vet inte
Sidan var sämst.
back to topic
Jag har inge pkmn på lvl 100
Mina pkmn äger alla ialafall!
Blastoise Mewtwo fast dom andra är i något med 60-70
Jag har inte heller en pkmn på lvl100 men på min föra save hade jag venasaur lvl100 charizard lvl100 blastois lvl100 lugia lvl100 mewtwo lvl100.
din förra save?
Inte om man använder rare candy B)Man kan ha över lvl 100 instämmer, med GS elller AR men jag har för mig ifall man lvlar upp så åker man ner till 100 ;)
jag tror inte han ha andvänt så mycket rare candy.
När man gör Missingno-fusket och möter Missingno, kopieras den saken som man har på sjätte plats på items så att man får något på hundra kopior av den sakenjag tror inte han ha andvänt så mycket rare candy.
(ex. om man sätter masterball på sjätte plats och möter en Missingno och besegrar lr flyr från den så får man över 99 masterballs) :D
Det fusket är ganska användbart ibland B)
aaa iallafall på Röd/Blå(Swooper @ 08/11-2004 22:38:54)jag tror inte han ha andvänt så mycket rare candy.
När man gör Missingno-fusket och möter Missingno, kopieras den saken som man har på sjätte plats på items så att man får något på hundra kopior av den saken
(ex. om man sätter masterball på sjätte plats och möter en Missingno och besegrar lr flyr från den så får man över 99 masterballs) :D
Det fusket är ganska användbart ibland B)
jaja ja han kan väl ha gkort det då.
ja