Vilken finns de mest spel till ps 1 eller ps 2?
Vilket Finns De Mest?
beror på. för på ps2 så kan man använda ps1 spel.
ingen som vet det väl..?
ps2an antagligen större å bättre....
ps2...kanske men jag tror iaf det ;)Vilken finns de mest spel till ps 1 eller ps 2?
ps1 har mest spel.
nee det har den inte!
jag tror ps2 :huh: :huh:
Jag tror PS 1 faktist ... Men PS 2 kommer få fler spel så småningom
jaa rätt och man sluta tillverka psx-spel (playstation 1)
till ps 1 kom dt ut många dåliga spel som man köpte och efter en vecka tröttnade på!
Jepp som t ex Jeperdy eller va de heter kan man köpa för 9.90 !! De kostade 199 när de kom ut stackars de som köpte de ... De är riktigt trist!
Köpte du det eller ??Jepp som t ex Jeperdy eller va de heter kan man köpa för 9.90 !! De kostade 199 när de kom ut stackars de som köpte de ... De är riktigt trist!
Faktiskt så tror jag mer på PS1. Visst har PS2 bättre urval och snyggare grafik men PS1 var det första konsollen som Sony skapade.
dt har ju hänt med ps2...Jepp som t ex Jeperdy eller va de heter kan man köpa för 9.90 !! De kostade 199 när de kom ut stackars de som köpte de ... De är riktigt trist!
"vem vill bli miljonär" kom ju ut till ps2! :lol:
har det?? :huh: äkta fjoligt :)(Shark @ 07/10-2004 12:26:09)Jepp som t ex Jeperdy eller va de heter kan man köpa för 9.90 !! De kostade 199 när de kom ut stackars de som köpte de ... De är riktigt trist!
dt har ju hänt med ps2...
ja det är ett spel för nördar
ps1 tror jag B)
ja, håller med...(rollo_91 @ 07/10-2004 15:49:03)(Shark @ 07/10-2004 12:26:09)Jepp som t ex Jeperdy eller va de heter kan man köpa för 9.90 !! De kostade 199 när de kom ut stackars de som köpte de ... De är riktigt trist!
dt har ju hänt med ps2...
har det?? :huh: äkta fjoligt :)
passar inte på tv-spel