💬
Logga in
Fuska.se

Oddworld 3 Är Ju Bra !

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Oddworld 3 är ju :cool: ! varför har det fått så megadålig kritik överallt !?!? Oddworld: Stranger kommer nog vara hundra gånger bättre men oddworld 3 är ändå ett bra spel. Nån som kan förklara varför så många inte tycker om det ?

Nivå 7 · Fuskare

Många tycker väl det är enformigt. Jag har inte spelat det, men jag vet hur nice grafiken är i alla fall :)

Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar det inte därför :

Att det är så oroligt oseriöst !

Alla Oddworld delarna är dåliga!

Nivå 5 · Fuskare

Håller helt klart med dig ! ;)

Nivå 4 · Lärling

Oddworld 3 är ju :cool: ! varför har det fått så megadålig kritik överallt !?!? Oddworld: Stranger kommer nog vara hundra gånger bättre men oddworld 3 är ändå ett bra spel. Nån som kan förklara varför så många inte tycker om det ?

Jag har bara spelat ett oddworld och det var på ett ps demo :D . Men allvarligt talat så tror jag oxå att Oddworld stranger kommer bli kul ser iallafall lovande ut än så länge(av det lilla man har fått sett)
Nivå 5 · Fuskare

Jag har inget förtroende fö den serien, dom har inte gjort ett ända bra spel ava ala dom har gjort.. Menn ja det du säger det kan ju självklart bli bra, men tror inte det.

Nivå 4 · Lärling

Jag har inget förtroende fö den serien, dom har inte gjort ett ända bra spel ava ala dom har gjort.. Menn ja det du säger det kan ju självklart bli bra, men tror inte det.

Med tankte på att oddworld stranger inte överhuvud taget liknar sina föregångare så tror jag att folk har för mkt fördomar. Jag vet inte om du har läst något överhuvud taget om detta spel men här är iallafall en länk http://interviews.teamxbox.com/xbox/914/Od...ng-Interview/p1
Nivå 5 · Fuskare

Joo då jag har allt läst en del, men jag har inte kommit fram till att det skulle vara bra ;)

Nivå 4 · Lärling

Joo då jag har allt läst en del, men jag har inte kommit fram till att det skulle vara bra ;)

ok varje person får tycka vad han vill
Nivå 5 · Fuskare

Jaja, nu handlade detta om 3an..

Själv tycker jag 3an rentutav sag sög totalt ;)

5 Oct 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror att många tycker Oddworld är väldigt oseriöst och väldigt orealistiskt. Vilket det är. Fast den typen av spel är faktiskt kul, ibland. Oddworld: Stranger ser fruktansvärt lovande ut, levande ammo...Fy fasen.

Fast säg min, Don Chief, är det inte så att Oddworld nästan går ut på att åka rullstol och dricka esspresso? Vad är grejen med det?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Precis. Genialiskt. Med rullstolen och munch förmåga att simma och de olika maskinerna med olika drycker i som man får olka förmågor av. Det ligger i detaljerna. Klart det kan verka enformigt men man måste nog gilla hela oddworldkonceptet. Men gillar man historien om karaktärerna och historein som fortlöper med spelet så är det GENIALISKT ! :gitarr:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Historia ? Vad går det ut på då ? Alltså storyn, story i Oddworld ?! Ba ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

hmm...man kanske ska testa att spela innan man kommenterar om man tycker det är bra eller dåligt....iallafall så finns det ju en jätte stor o bra historia om oddworld och karaktärerna med animerade filmar mellan spelets episoder som för historien vidare. Men jag kan förstå argumentet om att det kan verka enformigt..men som sagt..om man uppskattar de små detaljerna så blir det aldrig enformigt. ge det en chans. :gitarr:

Nivå 11 · Veteranfuskare

[:Kort sagt:],

om du vill ha hårdpumpad first-person-shooter shoot 'em up action med maffiga kulsprutor och hundratals döda marinsoldater är Oddworld inget för dig..

Har jag rätt eller är jag ute o cyklar ?

Och, visst blir Oddworld 3 lite som en komedi film ju längre spelet går ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

hmm....någon måste ha skakat om mellanmjölken för den verkar ju tjock som grädde....som sagt, har man inte testat spelet innan borde man inte kommentera det. Men det är sant att humor är en av oddworld seriens starka sidor. Men vem går en ens fram till ett oddworld spel i butiken om man är ute efter action !?

hmm...kanske en kombination. "Odd halo world 3" Master chief måste rädda jorden ifrån äckliga kovenant styrkor, fast han ska göra det i en rullstol medan han dricker expresso ifrån en gul automat. :gitarr:

Nivå 7 · Fuskare

Oddworld 3 är ju ett asskönt, finns inget spel som liknar det på något vis. :)

men om det är kul vettefan :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Varför har jag en känsla om att jag känner mej ägd? :rolleyes:

Nivå 7 · Fuskare

Du har brist på vettiga argument :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in