vilket spel ska jag köpa
Vilket Spel Ska Jag Köpa
klart att du ska köpa GTA:SA när det kommer ut
Dem dära Gta spelen ;)
Grand Theft Auto: San Andreas tycker jag du ska köpa när det kommer ut, den 26 Oktober . Mycket bra spel, otroligt stor frihet med mycket glädje . Om du vill ha lite godis att tugga på medans du väntar så kan du kolla på all information om det roliga spelet här eller om du vill kolla på trailer här (För att se trailer tryck på movies) .
det kommer väl den 22 oktober....köp det (gta:sa) slösa inte pengarna på något annat=)Grand Theft Auto: San Andreas tycker jag du ska köpa när det kommer ut, den 26 Oktober . Mycket bra spel, otroligt stor frihet med mycket glädje . Om du vill ha lite godis att tugga på medans du väntar så kan du kolla på all information om det roliga spelet här eller om du vill kolla på trailer här (För att se trailer tryck på movies) .
Son-goten, det har tyvärr blivit försenat pågrund av några sista bugg tester . Därför kommer det lite senare än tänkt ..
Jag gillade sagan om de tvåtornen !
Köp gta:sa det kommer ut den 26:e i USA och den 29:e i Europa
Köp Driver3 eller NFS underground.. tvåan kommer ut snart..
Driv3r såklart ;)
Köp GTA san andreas, men på webhallen står det att det kommer den 29:e
Köp Simpson Hit & Run eller Fifa 2004 eller fifa 2005 när det kommer ut.
burnout 3 är f*n ett måste att köpa
köp gta:sa när dt kommer ut eller mc3
DET SUGER KAN INTE ALLS MÄTA SIG MED GTA: SA!!!!Driv3r såklart ;)
Ångrat mej du ska köpa Aliens VS Predators
vad e dt i driver 3 som alla hatar?för när jag testade tyckte jag att dt va grymt!
Det är extremt buggigt, och att lämna bilen är katastrof. Det funkar inte till fots.
Jag tyckte också det var för mycket snack om att Driv3r var fullt av buggar. Jag märkte inget speciellt i början, men efter en tid så...
Men visst kan de vara roligt ibland. Bränna gummi och krascha bilar är ju fantastiskt roligt med tanke på hur snyggt det faktiskt är. :D
Jag tycker att du ska köpa Tony Hawks Underground 2 som jag har!
Men det är lite svårt i början! Men men! :cool:
tack för en bra beskrivning, Dannie!Det är extremt buggigt, och att lämna bilen är katastrof. Det funkar inte till fots.
Jag tyckte också det var för mycket snack om att Driv3r var fullt av buggar. Jag märkte inget speciellt i början, men efter en tid så...
Men visst kan de vara roligt ibland. Bränna gummi och krascha bilar är ju fantastiskt roligt med tanke på hur snyggt det faktiskt är. :D
ingen annan sa varför dt va dåligt :huh: