helt on Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Som alla vetiga snubbar har jag ingen skärmsläckare. Slöar bara ner datorn.. Precis! Vad gör den för nytta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 den klassiska windows xp bilden... ork skaffa en annan... helt onödit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Har en 3d svensk flagga som jag ritat i paint och andvänt som textur i skärmsläkaren "flygande 3d objekt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Som alla vetiga snubbar har jag ingen skärmsläckare. Slöar bara ner datorn.. Precis! Vad gör den för nytta? Håller med... Har ingen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har bara den gamla vanliga Flaffan med XP eller något :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Huh? Skulle jag ha skärmsläckare, min keffa dator med 64 i minne ( :( ), tror ni den skulle palla en skärmsläckare, knappast, nog med att jag inte kan vara inne på MSN samtidigt som Mozilla (lol) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.