Ratiasu Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Nej det går inte... för varje 8000nånting pokemon man möter är en shiny Nää!D e inte sant!D e bara så som dom säger!Om man ha tur så möter man en Shiny! Och så klart man kan få ett Shiny pkm om man ha två pkm om ena e Shiny eller båda två e d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Japp jag parade en s nioking och en s nidoqueen så vart det en s nidoran S=shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 på vilka spel kan man hitta shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 alla tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Man kan hitta Shiny på Röd, Blå, Gul, Crystal, Guld, Silver, Sapphire, Ruby, Fire Red, Leaf Green!D e d jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 inte på ermald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jo det kan man nog men jag har ju inte spelet så jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Emerald gå säkert men jag tänkte mest på d spelet som ha kommit ut i Sverige... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 emerald kommer efter nintendo ds! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 coolt ska skaffa nintedo ds synd att man inte kan linka med ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 man kan hitta shiny på alla förutom röd,blå å gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg