Emerald gå säkert men jag tänkte mest på d spelet som ha kommit ut i Sverige...
Kan En Shiny Och En Shiny...
emerald kommer efter nintendo ds!
coolt ska skaffa nintedo ds synd att man inte kan linka med ds
man kan hitta shiny på alla förutom röd,blå å gul
hur hittar man han i safir?vem är han?
man kan visst hitta shiny på dem ljug inte <_<man kan hitta shiny på alla förutom röd,blå å gul
Du ljuger! Man kan INTE få ett egg om man lägger in en Nidoking och en Nidoqueen på dagiset!! :angry:Japp jag parade en s nidoking och en s nidoqueen så vart det en s nidoran
S=shiny
Du har missuppfattat en liten sak.Shiny är ingen person,utan en Pokémon som inte har sin rätta färg.Var 8314 vilda man möter är Shiny.hur hittar man han i safir?vem är han?
Allså hur vet du att man inte kan para ihop en s nidoking och en s nidoqueen så bli ungen((Eller hur man ska säga)) en shiny???
Och d e inte så att man kan hitta en shiny efter hur många vilda pkm man ha mött!Hoppas ni kan fatta d!
man kan hitta schiny när som helst den första pokemone man fångar kan vara en schiny är det nån som har det sä pma mig
Det går inte och para en Nidoking och nidoqueen och få ett egg.Allså hur vet du att man inte kan para ihop en s nidoking och en s nidoqueen så bli ungen((Eller hur man ska säga)) en shiny???
Och d e inte så att man kan hitta en shiny efter hur många vilda pkm man ha mött!Hoppas ni kan fatta d!
Jag hat kollat i en guide bok
Kollade nyss i serebii och d stod att Nidoqueen can't breed...
Min lillasyster fångade en guldig carterpie som när den utvecklades blev en röd puppa.
D e en Shiny pkm...
Men d borde va 50% att man få en Shiny pkm när man lägger en Shiny pkm och en annan vanlig((Icke Shiny)) i Dagiset...
ja, och 10% på att man får en shiny om man lägger in två ''vanliga''.
ok då vet jag det
tack,nu vet jag det!
jobbigt att möta så många
mm
Jag har hittat en Shiny Ratticate :D
coolt
Jag har fångat en Shiny Caterpie en gång.