💬
Logga in
Fuska.se

Dragonball Z Budokai

20 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

vad ??

pris??

ttrailer??

varför??

Nivå 2 · Novis

vad menar du?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

vad är det för spel vad kostar det handling varför ska jag köpat!! :blink:

Nivå 2 · Novis

Typ ett fighting spel eller nåt sånt tror det kostar run 450 - 500 kr

Nivå 2 · Novis

Min kompis har ettan till ps2 det är väldigt roligt om du gillar db/dbz priset är omkring trehundra kr spelet i helhet handlar om att du ska spela hela dbz fram till perfect cell och så kan du spela kamp turnieringen för att vinna pengar så attt du kan köpa nya atttacker till dina gubbar .spelet skiljer sig en del från en del andra beat them upp spel jag har provat men gillar du db/dbz så köp det annars så kan du hitta bättre

Nivå 2 · Novis

Rätt grymt spel

Nivå 2 · Novis

hur får man en bild för jag har ingen troro jag jag kan ialla fall inte se nån

Nivå 2 · Novis

under ditt namn?

Nivå 2 · Novis

ja under mitt namn

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

du får en av mig skicka privat meddelande te mig och säg vad du vill ha på!! :P B)

9 Oct 2004
Nivå 6 · Fuskare

ska köpa det för 349 kr på LAKA...när jag har fått min månadspeng..

asgrymt spel.har läst hela serien :D

Nivå 2 · Novis

jag är bara på bok 23 <_<

Nivå 1 · Novis

Efter ni har fått alla gubbar o sånt komma de va skiit tråkit..ja spelar inte mitt längre..

nu är det Player shoce så nu kostar den 349 kr förut kosta den 649 onödigt att köpa köp hellre dragonball budokai 3 eller 2:an 3:an kommer i november.

Nivå 7 · Fuskare

Efter ni har fått alla gubbar o sånt komma de va skiit tråkit..ja spelar inte mitt längre..

håller fulständigt med för när man vunnit alla gubbar , barnor, atacker, drakkulor, och hela story mode så e det inte kul längre

men köp det om du inte har ps2 det är biligt.

10 Oct 2004
Nivå 6 · Fuskare

nu är det Player shoce så nu kostar den 349 kr förut kosta den 649 onödigt att köpa köp hellre dragonball budokai 3 eller 2:an 3:an kommer i november.

ja men dom finns BARA till ps2 inte GC!!Så vi har inget annat val än att köpa ettan!
Nivå 1 · Novis

Du kan få köpa mitt Dragonball z Budokai... B)

(ZteelMan @ 10/10-2004 10:33:29)

ja men dom finns BARA till ps2 inte GC!!Så vi har inget annat val än att köpa ettan!

meeeen jag skrevvvvvvvvvvv ju köp det om ni har ps2 :angry:
Nivå 1 · Novis

varrt bor du Ph0enix??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in