Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 vad är det för spel vad kostar det handling varför ska jag köpat!! :blink:
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Typ ett fighting spel eller nåt sånt tror det kostar run 450 - 500 kr
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 Min kompis har ettan till ps2 det är väldigt roligt om du gillar db/dbz priset är omkring trehundra kr spelet i helhet handlar om att du ska spela hela dbz fram till perfect cell och så kan du spela kamp turnieringen för att vinna pengar så attt du kan köpa nya atttacker till dina gubbar .spelet skiljer sig en del från en del andra beat them upp spel jag har provat men gillar du db/dbz så köp det annars så kan du hitta bättre
mr_onkel Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 hur får man en bild för jag har ingen troro jag jag kan ialla fall inte se nån
Quicksilver Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2004 du får en av mig skicka privat meddelande te mig och säg vad du vill ha på!! :P B)
Veilor Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 ska köpa det för 349 kr på LAKA...när jag har fått min månadspeng.. asgrymt spel.har läst hela serien :D
Rekommendera inlägg