J ag tycker faktis att Burn out 3 är riktigt bra vad tycker ni?
:gitarr:
J ag tycker faktis att Burn out 3 är riktigt bra vad tycker ni?
:gitarr:
Koul :)
vet inte har aldrig kört det...
Ett av dom roligaste speln i år (hittintills)
Jag var hos min kompis o spelade burnout. O ja tyckte att d ägde verkligen. Så ja såg trailer till burnout 2 till gamecube, så jag bestämde för att se burnout 3 trailern. Jag hittade den o d e d bästa bil-spelet som finns överhuvudtaget. Så för mig, Såklart att jag ska köpa d!!
Håller med. Ninja Gaiden, Burnout 3, Halo, Halo 2 och Fable är bäst i år :DEtt av dom roligaste speln i år (hittintills)
Halo kan väl inte vara det bästa spelet i år häller ;)(Xray @ 09/10-2004 16:47:52)Ett av dom roligaste speln i år (hittintills)
Håller med. Ninja Gaiden, Burnout 3, Halo, Halo 2 och Fable är bäst i år :D
Och halo 2 har ju inte kommit men det kommer nog bli det bästa spelet i år
Jag menar inte bara de spelen som blev skapade i år! Man kan ändå vara årets bästa spel!
men Burn out 3 är vell typ bara bil spel inge skut?:D
Men det är inte exakt som ett bilspel man puttar ut varandra och sånt :)
Utmärkelsen årets bästa spel är väl de spelen som är skapta i år men aja nu slutar vi prata om detta.
1. Fable
2. Burnout 3
3. Ninja Gaiden(även fast NG inte är ett av mina favo spel så är det ett väldigt bra och välgjort spel.
så ser min 3 top lista ut i år(än så länge)
jag tycker burnout 3 e bra o NG men halo 2 kommer att ta allt det e jag 10000% säker på :D :D :D :gitarr: :cool:
vad är det som är så "bara" med ett bilspel om jag får fråga. Burnout 3 är det bästa bil spelet enligt mig och oxå ett av det bästa spelet på Xboxmen Burn out 3 är vell typ bara bil spel inge skut?:D
hur är burn out 3?
är det bra grafik?
är det bra spelkänsla?
båda av dom två sakerna du nämde har Burnout 3 väldigt mycket av specielt grafiken och spelglädjen och kontrollen fungerar perfekthur är burn out 3?
är det bra grafik?
är det bra spelkänsla?
bästa spelet på året
kanske det men ja gillar Fable oxå :D
Man garvar ju ihjäl sig när man spelar!(Haggen @ 10/10-2004 09:19:45)hur är burn out 3?
är det bra grafik?
är det bra spelkänsla?
båda av dom två sakerna du nämde har Burnout 3 väldigt mycket av specielt grafiken och spelglädjen och kontrollen fungerar perfekt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in