💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Forum Här På Fuska.se?

16 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

jag tycker att det fattas ett forum här på fuska.se och det är "programmering" forum. just nu finns det inte något bra ställe om man vill ha hjälp med t.ex att koda en hemsida eller något annat inom programmering eller helt enkelt bara snacka lite om programmering. tycker att det skulle vara bra med ett sådant.

någon annan som tycker likadant?

Nivå 7 · Fuskare

Jo det skulle nog vara rätt bra :)

au... Desto fler forum, desto bättre fuska.

Nivå 3 · Lärling

De är sant men de ska väll hällre komma mer forum i forum som t ex pokemon finns i gameboy jag tycker att ssbm ska finnas i gamecube halo i xbox mm

Nivå 10 · Veteranfuskare

De är sant men de ska väll hällre komma mer forum i forum som t ex pokemon finns i gameboy jag tycker att ssbm ska finnas i gamecube halo i xbox mm

han menar inte underforum.

Han menar forum som tex. Gamecube, Pc, Poäng osv. ;)

fast i Pc är det inte smart med Sims 2 det borde bara heta Sims så att alla sims spel kan man snacka om där.och I pc en Half-life forum där alla snackar om olika half-life spelen.

10 Oct 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

fast i Pc är det inte smart med Sims 2 det borde bara heta Sims så att alla sims spel kan man snacka om där.och I pc en Half-life forum där alla snackar om olika half-life spelen.

Eehh, forumet heter "The Sims & The Sims 2...
(nebbig @ 10/10-2004 12:08:46)

Eehh, forumet heter "The Sims & The Sims 2...

men varför heter den och
Nivå 3 · Lärling

Man kan snacka om båda där

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja, och av naturliga skäl är The Sims 2 störst...

jag tycker att det fattas ett forum här på fuska.se och det är "programmering" forum. just nu finns det inte något bra ställe om man vill ha hjälp med t.ex att koda en hemsida eller något annat inom programmering eller helt enkelt bara snacka lite om programmering. tycker att det skulle vara bra med ett sådant.

någon annan som tycker likadant?

Jag skulle kalla det Kodnings forum, att man skulle kunna snacka om alla typer av koder där! Javascript, html och sånt :lol:
Nivå 5 · Fuskare

Ett kodningsforum skulle vara perfekt.

Håller med, behöver lite hjälp med HTML!

Nivå 7 · Fuskare

Håller med, behöver lite hjälp med HTML!

Kolla på http://www.webdesignskolan.com där står det om HTML
Nivå 3 · Lärling

kanske kan bli bra

Nivå 5 · Fuskare

Där skulle man kunna få hjälp med att sätta upp en egen webserver om man ska börja lära sig PHP eller ASP. :D

Ett forum där man kan göra reklam för sin sida/forum eller nåt, finns på många siter, bra att locka folk med :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in