Hej jag har blivit bannad från gta sajten kan nån emailet dit så jag kan be om förlåtelse ?
Gta san andreas är till ps2
Hej jag har blivit bannad från gta sajten kan nån emailet dit så jag kan be om förlåtelse ?
Gta san andreas är till ps2
varför blev du bannad???
ja, just det
vet ej...
Men svara bara på frågan inga frågor plz.
Vet du inte varför du blev bannad ? Det låter ganska dumt .. Du har väl antagligen gjort något dumt eller ? Förresten .. Du kan få emailet till Hultenius .
Inte för att jag tror han svarar men ...
Jag tror inte de tar bort dina varningar även om du ber om förlåt :(
:lol: Tack
Jag har inte blivit bannad från forumet.
Alltså Gtasajten.com där har jag blivit :(
Jag bråkade med en kille tror jag :(
skyll dig själv...
och förresten så låter dt knäppt att du inte vet exack varför du blev bannad...
Tack det ska jag verkligen Du Gjorde Mig Ledsen :(skyll dig själv...
och förresten så låter dt knäppt att du inte vet exack varför du blev bannad...
dåligt att man måste vara 13 för att vara medlem där <:(
det är en säkerhets regel för att omogna inte ska kladda ner sajten, bara seriösa dem vill ha på sajten . Och dem som är under den åldern bruuukar vara lite seriösa . Därför är dett så serru :)
Vincent, klart du vet varför du belv bannad, annars är det otroligt löjligt . "Jag blev bannad, jag vet inte varför" Äh . Stå för vad du gjort .
onödigt av dig, varför bråkade du med n då
dt e inte många som e mogna i den åldern än... ;) :meddum:det är en säkerhets regel för att omogna inte ska kladda ner sajten, bara seriösa dem vill ha på sajten . Och dem som är under den åldern bruuukar vara lite seriösa . Därför är dett så serru :)
Vincent, klart du vet varför du belv bannad, annars är det otroligt löjligt . "Jag blev bannad, jag vet inte varför" Äh . Stå för vad du gjort .
ok ska berätta.(Shark @ 12/10-2004 15:16:59)det är en säkerhets regel för att omogna inte ska kladda ner sajten, bara seriösa dem vill ha på sajten . Och dem som är under den åldern bruuukar vara lite seriösa . Därför är dett så serru :)
dt e inte många som e mogna i den åldern än... ;) :meddum:
Jag sa att ps2 var bäst och att gta ska komma till ps2 först.
då sa en kille nej det är bättre om det kommer till x-box.
Då sa jag men ändå.
Då sa en till kille Va nääää pc äger allt.
Så Slutade med att jag blev bannad :lol: :(
Men som tur finns gtaportal :lol:
Mm Ser det.
Fast Jag beter Mig Ganska Bra Här Hoppas Jag.
1 Varning :(
skyll dig själv!!
Vad?skyll dig själv!!
Jag Har Redan Fått mitt Svar Kan du inte Va Lite Trevligare Än
SKYLL DIG SJÄLV?
Det Vore Snällt
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in