Har någon testat Morrowin
man har större frihet än GTA
det är ascoolt tycker jag :D
Har någon testat Morrowin
man har större frihet än GTA
det är ascoolt tycker jag :D
Vad gör man på det?
Jag har det.
Ett av de bästa rollspelen som nånsin funnits.
Green Devil, man kan göra lite vad som helst, gå med i en förening med uppdrag och ranker, till exempel.
Förresten så utspelar det sig för länge sedan, det är väldigt fritt och man kan göra lite vad man vill.
spelar man det på internet eller laddar ner eller köper man det
Fråga 1: Nej, helt offline.
Fråga 2: Man köper det.
Kan man läsa om det någon stans? Så man vet vad det är för spel :)
Man kan, dess utom, ladda ner "moddar" och plug-ins till spelet, vilka gör det mycket bättre.
Det fins hundratals sådana.
Länken funka inte..
det ska nog vara Har ändrat :visslar:
den kaske inte finns kvar men man kan göra vad man vill vill man bli massmördare och utplåna en hel stad så kan man göra det eller om man vill vara laglig så kan man vara det :D
det finns olika rustningar ochlite sådant trollformelar m.m. :student:
Har d... Jag klarade hela spelet för längesen... Jag stack o dödade den där killen som man ska döda i slutet! :D
jag har det de e kul men svårt jag e på ett updrag där man ska få ta på någon kådbok från någon snubbei balemora och jag fick uppdragert i en gulid där
spelet verkar kul: speciellt namnet: det äldre rullorna: morrowind :lol:
Är det Elders scroll? Om jag har funderat på att köpa detta under en längre tid, men det har inte blivit av. Är det värt pengarna?
ja, det är helt klart värt pengarna. sen är för övrigt officiella hemsidan www.elderscrolls.com.Är det Elders scroll? Om jag har funderat på att köpa detta under en längre tid, men det har inte blivit av. Är det värt pengarna?
fast nu har ju Bethesda Softworks (de som gör elder scrolls serien) påbörjat en ny del i serien. spelet kommer att heta The Elder Scrolls 4: Oblivion. står lite om det på hemsidan
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in