Jag var feg ida på Runescape, jag utmanade en som bara hade händer, jag vann. Han hade en riddar-hjälm, men hade den inte på sig. Fett onödig, när jag dödade han fick jag den!. :D
Runescape!
o vem bryr sig
Kna man utmana folk? Jag trode bara man kunde utmana djur och monster.
det finns en arena nonstans i öknen men man moste va member.
tror ja!
Nä, free kan gå ut i Wilderness och dräpa players.
man klickar bara på någon som går förbi så går man fram o slår till!
heaz det går inte alls man måste va på en arena eller i wildness som nessen sa
det finns att välja Duel, fanns det när jag lirade iaf, men då var jag member..!
Är arenan i öknen? För där moste man vara medlem.heaz det går inte alls man måste va på en arena eller i wildness som nessen sa
visste inte jag :P :P :P
ååhhhh arenan som man kan utmana andra spelare ligger bara norr upp
och tag inte era vapen och rustningar med er in i willdernes för ni förlorar allt ni har på er när ni dör där
vadå om man inte tar med sig dom e det dör man ju direkt
norr upp?ååhhhh arenan som man kan utmana andra spelare ligger bara norr upp
och tag inte era vapen och rustningar med er in i willdernes för ni förlorar allt ni har på er när ni dör där
Men moste man vara medlem för att kunna fightas där?
nej
members: members kan duelera i alkarid på duel arena
free: freegamers kan dra ut i wilderness till en viss gräns men members kan gå lite längre om du där med en dö skalle tappar du allt annars tappar du allt utom 3 saker om du har prtect items på tappar du 1 sak mindre (funkar ej på runor å pengar) jag e member så jag vet ;)
men ni är ju så bra på runescape jag är dålig är bara i lvl 47 men hur gör man så att man bara har händer inga vapen ni måste ju veta det jag har glömt bort snälla hjälp!
gå in på din grej där du ser vilka grejer man har, sen trycker du på det vapnet du vill ta bort!
tack det var en som svarade på det i min tråd men tack ändå jag suger på runescape
jag kan lära dig hehe ;)