Snälla hjälp vet nån nån sida där man kan spela pokemon på??
Kan Nån Någon Hemsida Där Man Kan Spela Pokemon På
Vilket pokemon spel menar du då?Vet ingen hemsida...
nee asså innan så fanns det vissa hemsidor där man kunde ha pokemon och möta andra som va medlemmar där:S jag letar efter en sån nu..men hittar ingen:(
Hmm jag vet vad du menar!Jag har själv varit medlem på en sån sida för ett bra tag sen.Men kommer inte igåg vad sidan hette.Sög på google!
:)
okee tack så mkt men ska jag bara söka på pokemon?
sök på "pokemon spel på internet"...Eller något liknande
tack men det finns tydlingen inga sånna sidor ja sökte på pokemon pokemon spel på interettt men men hitter inga som jag söker:S
www.pokemoncrater.com
okee tack men när jag ska bli medlem såå kommer jag bara till steg två sen så kommer den tibaxtill sterg 1:S:S:S
kostar det något?
Nää, d e gratis!^^
gratis men jag fattar fortfarande vrf inte det går att jag ska bli medlem:(
behöver man något program?
int va jag vet
Man måste ha cookies för att kunna logga in...
Jag testade nu oxå att registrera mej men d funkad inte...Konstigt...
ja tycker sidan e jätte bra och jätte rolig för att det går att hitta alla möjliga pokemon och från början kan man välja:
bulbasaur,charmander,squirtle,pidgey,pichu,chikorita,totodile,cyndaquil,poochyena,treeko,torchic eller mudkip. Och själv spelet är som de andra spelen som man har till konsolerna´"gameboy,gameboy advanced"och man kan möta andra och man kan köpa masterbollar!!som e jätte billiga! det e bra men om de e nåt som e dåligt så e det när man ska gåååååååå det tar ganska lång tid för DET!
för er som e medlemmar i sidan:
vad heter ni i den sidan?
p.s.kan ni några pokemon-hemsidor som e bra?
jag heter fuska och bifoga inte i onödan tack!
Heter Amy Mizuno
Heter Amy Mizuno där!Vill egentligen heta Ratiasu men d va upptaget...