💬
Logga in
Fuska.se

Zlatan

43 svar · startad

(Oden @ 15/10-2004 23:49:30)

han kanske bara är svensk medborgare

Just det, "bara svensk medborgare"!!!

Hur svårt är det att bli det nu mera?

Bara gå att muta någon fet gubbe på invandrar verket (eller vf det heter) med typ 5k så blir man svensk medborgare. Svårare än så är det inte.

(Klagar på sossarna.)

Och ja; Flatan (fniss, Zlatan) är grymt ful!

inget sådant här. Läs reglerna.

varför ska ni kritisera Zlatan? han är skitbra fotbolls spelare, jag tror inte ni kan spela fotcoll bättre en han! :evil: :evil: :evil:

Trådstartare #23

Vad är det för fel med muslimer då?

Zlatan är cool + men han är inte en muslim!

varför ska ni kritisera Zlatan? han är skitbra fotbolls spelare, jag tror inte ni kan spela fotcoll bättre en han! :evil: :evil: :evil:

Det skulle ta 2 timmar att räkna upp varför jag ogillar Zlatan. ;)

Tar med huvudorsakerna:

• Han är överskattad.
  • Svensk media överöser beröm för minsta lilla sak han gör på planen.
  • Han bojkottar svensk media.
  • Han kan inte passa.
  • Han kan inte dribbla.
  • Han är en egoist.
Med Allbäck-Larsson mot VM. B)
(0012 @ 15/10-2004 21:20:17)
(Oden @ 15/10-2004 22:52:25)

han förtjänar det den där snorvalpen.

Hihi ;)

Håller med. Han är trotsallt invandrare.

det är han inte alls varför ska han då gå i landslaget Sverige <_<

alla som har svenskt medborgarskap samt inte har spelat en a_landskamp för ett annat lag har rätten att spela för sveriges landslag ;)

Jag tycker att både Zlatan och Henke båda får för mycket uppmärksamhet.

Det är självklart som Lagerbeck säger: "Det här är posetivt för landslaget", men för det betyder det väl inte att man ska sända och rapportera om varje match!

Ta och rapportera om någon match i division 3 t.ex

23 Oct 2004
(Mic_93 @ 22/10-2004 18:00:21)

Vad är det för fel med muslimer då?

Zlatan är cool + men han är inte en muslim!

Han är bra + Han är muslim har läst jätte stor fakta om han
24 Oct 2004

Zlatan kan väl drobbla om nån!!!

Han har varit egoistisk en gång i tiden, men inte nu länge!!

Han misslyckas med fler dribblingar än han lyckas med. <_<

Men med juventus-Sesina eller vad det heter var han värst inte så imponerande det blev 3 mål 2 mål av delpiero och en av camoranesi

30 Oct 2004

ja f*n va zlatan e divi ha e ju en fjolla!! står där uppe o skriker på bollen ja han skämmer ju ut oss svenskar! :angry:

2 Nov 2004

...nej

...nej

Zlatan är bara en helt vanligt forward-diva som alla andra. plus att han är jävligt ful

Tänk lite på hur du formulerar dig.

Varför vara skeptiskt mot Zlatan ?

...

Jag tycker han är helt okej. Han har dock en egenskap att hålla lite länge i bollen själv, vilket dock kan öppna luckor till Henke.

3 Nov 2004
Trådstartare #36
(# 21 @ 24/10-2004 18:06:23)

Han misslyckas med fler dribblingar än han lyckas med. <_<

Fotboll alla spelare är inte korekta . Flera skott som

dom skjuter är missar det gäller även profsen.

4 Nov 2004

:D hahaha shit asså va töntiga ni är zlatan skämmer ut sverige ? :D shit asså lol

det e bara han som e bra i hela sverige sen ni rasister här kan ju gå och knu**a

era morsor shit asså seriöst zlatan äger alla i svenska landslaget sen det där att muta en fet gubbe tror jag inte zlatan gjorde för hur du förklara det så mutade han och sen vart han bäst i sverige. om det va så hadde alla köpt svensk medborgar skap :D lol största TÖNTARNA HÄR

:D hahaha shit asså va töntiga ni är zlatan skämmer ut sverige ? :D shit asså lol

det e bara han som e bra i hela sverige sen ni rasister här kan ju gå och knu**a

era morsor shit asså seriöst zlatan äger alla i svenska landslaget sen det där att muta en fet gubbe tror jag inte zlatan gjorde för hur du förklara det så mutade han och sen vart han bäst i sverige. om det va så hadde alla köpt svensk medborgar skap :D lol största TÖNTARNA HÄR

Om det är nån som är en tönt så är det du. <_<

Senast ändrad:

Det är inget fel på Zlatan men han kollar inte upp, men när han gör det så går han alltid några steg för mycket! Zlatan har gillat spela fotboll sen han var en knatte och han är inte muslim utan han är född i malmö, men han är kanske lite överdriven när han inte tittar upp. Men alla älskar honom ändå han spelar ju så j*kla bra när han inte misslyckat (som är en nackdel dåra)

Han har gjort jätte många asister ändå han spelar inte som en fjolla hela tiden om han skulle gjort det så skulle han inte platsa i svensa lans laget!

(Steezy @ 04/11-2004 12:12:49)

Om det är nån som är en tönt så är det du. <_<

hahah du e mog1 jag lovar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in