tvärtom, Vi diskuterade döden idag på Läsningen. "allt som lever ska dö en dag"- citat från prällen
Helg - Vad Göres?
Jag läste att ni klagade på "småglinen" på ett ställe i den här tråden.
Jag tycker det verkar som om småglin är 100 gånger bättre på att hålla sig till ämnet... <_< :rolleyes:
hur f*n vet du varför jag har varningar????och du har inget med dt här att göra!!!jag sa dt till hanget!!! :angry: :angry: :angry:(0011 @ 16/10-2004 11:12:10)håller med inte konstigt att du har blivit bannad,hanget!
det ska komma från rätt käft.Du har ju själv 4 varningar
Hehe, samma här..ohh måste gå upp 11.00 f*n va jobbit :lol:jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_<
Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<)
och på en söndag :lol:
mm precis..det är skitjobbit..man orkar typ inte gå upp ur sängen :lol:och på en söndag :lol:
på söndagar ska man lata sig.punkt slut :D
Lata sig?? Inte om det är hockeymatch me Frölunda!! då måste man ju ba gå o kolla :D
jajaj
jag menade att man ska inte göra nåt som man inte vill på söndagar
ska man göra det nån dag?
nu e det ni som e OT
vad f*n betyder "OT" ??ska man göra det nån dag?
nu e det ni som e OT
mm, men det är inte "vanlig" tråkig kyrka..jag har planerat in så jag går på alla Familjegudstjänster..dom e lite slappare + så får man körv när det e slut :P(Slither @ 16/10-2004 21:26:34)jo, men jag måste gå o lägga mej tidigt ikväll <_<
Kyrka imorrn..(ska konfermeras,måste gå i kyrkan <_<)
Hehe, samma här..ohh måste gå upp 11.00 f*n va jobbit :lol:
Jag tycker detta tillhör ämnet då det är en sak man gör på helgerna..(!)
_______
ignorera detta: © ®, ska bara se om det funkar! (ska göra en bild i ps o behöver © )
Off Topic, om du nu vet vad det ärvad f*n betyder "OT" ??
ja, men Detdär om kofermation är inte off topic, det är ju en sak man gör på helgerna..
jaja, men det finns en rad inlägg i den här tråden som inte tillför något..
Okej då vet jag det ;)(hanget @ 16/10-2004 22:51:06)vad f*n betyder "OT" ??
Off Topic, om du nu vet vad det är
Imorrn ska jag kanske köpa en skiva eller en tröja vet inte riktigt ;) (( o det hör till ämnet så klaga inte)) ;)
Tråd urspårad och därmed även numera låst :)