💬
Logga in
Fuska.se

Game Shark & Action Replay?

34 svar · startad

Nivå 1 · Novis

ja men ja mena att han fått de om bakfoten för att han sa att de va för lata spelare.. ja e ente en lat spelare... ja kör workout när ja spelar ju *skratt*.. men man e ente lat om man fuskar för å få sånt man ente kan få annars :)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

ja men ja mena att han fått de om bakfoten för att han sa att de va för lata spelare.. ja e ente en lat spelare... ja kör workout när ja spelar ju *skratt*.. men man e ente lat om man fuskar för å få sånt man ente kan få annars :)

MAN ÄR LAT OM man klarar spelet med virusmaskinen AR

Nivå 1 · Novis

den e bara virusmaskin om man inte kan hantera den... och ja om man använder den för å skaffa skitstarka pokémon och mata dom me rarecandys så dom bler lvl100 och klara elite 4 me dom.. DÅ e man lat men ja gjorde inte så!!!!! så ja e ente lat!!!!

9 Jul 2005

Fast man e ju inte lat fast om man gör på det sättet,om man motionerar förstås och motionerar sin gubbe,då är man inte lat ju :P

Det går inte och få Mew mewtwo och en massa legendariska pokemon utan GR/AR då får man väl göra nåt.

Och alla som köper AR gå inte och klaga på butiken om ert spel blev förstört därför det är inte deras fel att ni inte vet hur man använder AR.

GR kan man få i tvspelsbörsen men inte en affär som game traditon ebgames osv.

11 Jul 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Varför använda en kod till Jirachi när man kan få den på Pokémon Channel + Anti-Berry Glitch?

Den finns inte alls ju!!!

12 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

VAD KOSTAR AR? :meddum:

6 Aug 2005
Nivå 3 · Lärling

det sa ju nikki sixx:angry:

Senast ändrad:

7 Aug 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

vad är Game shark & Action replay?

Det är inte en fuskmaskin för lata spelare <_<

Man måste ju ibland skriva in aslånga koder.

8 Aug 2005
Nivå 1 · Novis

som jag redan sagt, man är lat om man klarar spelet med AR

Nivå 6 · Fuskare

Nej, du kan väl inte veta det.

Du har ju inte ens testat AR!

Nivå 1 · Novis

har haft AR den.

tyckte inte den var så kul så jag sålde den.

300 spänn för en maskin som förstör spelupplevelsen.....

11 Aug 2005
Nivå 6 · Fuskare

Jag använder inte min så mycket nu längre. Jag har inte använt

någongång på mitt Emerald som jag fick i Måndags, ändå har jag

redan Swampert lv 68, Altaria lv 54 och Claydol lv 39.

14 Aug 2005

Du tränar bra dark Elite :cool:

17 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling

Det är bättre att kämpa om att kunna träna upp pokemon i pokeligan eller något annat bra ställe att trna på ,en att man försöker skriva rader som är 40 rader långa!men jag säger inte här att någon är lat!Men det kan vara slappt! :rambo:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in