hur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy
det är många som påstår att dom kan skjuta jättelångt med andra gubbar HUR???
hur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy
vad e det??
det är där man ska skjuta med basebollträ på en sandsäck..jag undrar vilka rekord ni har
att slå över 500 är omöjligt om de säger att de gjort de så ljuger de jag själv har fått 478 med dk
slått 500m med fox!
det gick undan!
mario: 700, 8
link: 568,9
roy: 705, 8
min bästa
ni får gärna skriva hur nu gör för jag vill lära mig.... om ni inte skriver hur ni gör så hitar ni ju bara på....
haha 605.5 med roy
Med Roy: Jag gör A + upp typ 3 gånger. Sen är det ungefär 5 sekunder kvar. Då laddar jag upp B (tar 5 sekunder att ladda upp) och väntar tills den laddat fullt så slår Roy.jag har fått typ 500 meter.
vad har ni för teknik med donkey kong
Vanligtvis 489 med mariohur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy
action replay:
2275 med C.Falcon =)
Vad är det roliga med att använda AR i home run contest om jag får fråga...(Rexx @ 21/10-2004 18:42:31)hur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy
Vanligtvis 489 med mario
action replay:
2275 med C.Falcon =)
vad är ssbm är det typ baseball eller något?
inget Egentligen jag ville se hur långt man kunde komma och jag har räknat ut att det är 5000 m eller nåt sånt (slog förlångt en gång)(nebbig @ 21/10-2004 18:43:45)(Rexx @ 21/10-2004 18:42:31)hur gör ni när nu gör home-run contest mitt rekord är 485,5 med roy
Vanligtvis 489 med mario
action replay:
2275 med C.Falcon =)
Vad är det roliga med att använda AR i home run contest om jag får fråga...
nej det är ej ett basbal spel ;)
okeeej :D
vad har ni för teknik med donkey kong
Man ska göra B + > först för at få den att fastna i marken. När den sitter fast gör man B + Ner tills den kommer upp igen. Sen igen tills man till slut slår iväg den med home run bat
okej......vad har ni för teknik med mario????
e det ingen som vet hur man gör bra med maro för jag vill gärna veta
Jag gör den här Filten ..
B + > tror jag det är..
503 med Roy. 3 stycken ^A sen när den är i luften och det är 5 sekunder kvar, laddar man B sen släpper. Sandsäcken ska ha 55% i skada när det flyger iväg. Träffa med "Svärdsspetsen"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in